Nån annan som runkar länge?

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Samma här, ser på porr och runkar i typ en hel arbetsdag ibland..
Ikväll blir det en sån kväll, iallafall säkert 6 timmar, dock då fy på jsg rejäla försatser d så å vid själva orgasmen är det inte mycket sperma kvar längre..
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Jag kan sitta vid datorn och kolla porr i flera timmar och dra lite i kuken. Känna hur den spänner och vill spruta men håller igen och börjar om med sköna porrfilmer. Edgar rätt länge innan jag låter satsen gå och det är så jävla skönt och mycke sprutar jag också.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kan sitta vid datorn och kolla porr i flera timmar och dra lite i kuken. Känna hur den spänner och vill spruta men håller igen och börjar om med sköna porrfilmer. Edgar rätt länge innan jag låter satsen gå och det är så jävla skönt och mycke sprutar jag också.
Ja, visst är det skönt att kolla härlig porr och onanera och ligga på gränsen i timmar
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag är ensam hemma de flesta förmiddagar och då blir det ofta att jag sittr naken i soffan och runkar. Det blir ofta ett par tre timmar, men inte alltid att jag runkar hela vägen fram till sprut. Skönt att dra ut på det och inte komma. Det blir som ett vacuum av otillfredsställelse och det lockar till mera runk...
Men ofta får jag någon kontakt med någon annan runkare och då blir det sprut!
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Att runka länge och edga är helt underbart, vill gärna köra minst 4 h för att få det riktigt jäkla skönt, har nog som mest kommit upp i 6h i sträck med några korta avbrott. Man blir ju lite öm efteråt, men är ju så gött.
Tyvärr så blir det inte riktigt långa runk så ofta, blir kanske några gånger i månaden. Runkar normalt varje dag, blir då ca 0.5 till 1 h.
 

Axljinx

Medlem
Skulle vilja snacka med andra grabbar som runkar länge. Jag tycker att det är som skönast när man runkar länge, Om jag har tid kan jag lätt sitta en hel dag eller natt med ballen i näven och bara runka. Timme efter timme, och bara ligga på gränsen till sprut hela tiden. Köra olika takter när man runkar och sen pausa, stoppa och börja om igen.

Nån som känner igen sig?

Vi snackar tips och tekniker för att runka länge.

Adda mig på msn: runk_galen@hotmail.com

Marathonrunk är livet!
Samma här om tiden finns kan dra näsa nån gång å kan fan runka hela dagen på det
 

Binyfiken_smekare

Aktiv medlem
Ålder
44
Kön
Man
Att runka länge och edga är helt underbart, vill gärna köra minst 4 h för att få det riktigt jäkla skönt, har nog som mest kommit upp i 6h i sträck med några korta avbrott. Man blir ju lite öm efteråt, men är ju så gött.
Tyvärr så blir det inte riktigt långa runk så ofta, blir kanske några gånger i månaden. Runkar normalt varje dag, blir då ca 0.5 till 1 h.
Ja är åxå en heldags runkare å förstår precis va du menar med öm
Å min lösning på de är fetisch lakan å överdrivet mkt olja, glidmedel sen kan man hålla på flera dar om man orkar
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
3-4 timmar är nog mest optimalt för min del. Men har man tid så kör jag gärna längre
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja är åxå en heldags runkare å förstår precis va du menar med öm
Å min lösning på de är fetisch lakan å överdrivet mkt olja, glidmedel sen kan man hålla på flera dar om man orkar
Leka med olja är riktigt härligt! När jag har tid så brukar jag dra långrunkar med olja och porrfilm. Tyvärr är det mer sällan jag kan det nuförtiden.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Leka med olja är riktigt härligt! När jag har tid så brukar jag dra långrunkar med olja och porrfilm. Tyvärr är det mer sällan jag kan det nuförtiden.
Kan bara hålla med att riktiga långrunk med mycket porr och olja är så skönt. Inte ofta men när det händer är det något alldeles extra
 
Toppen