oanera med gurka

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hittade detta gamla inlägg och tänker att många tror att det är själva penetrationen som gör det skönt för oss, men det är inte riktigt rätt som jag känner. Jag får stimulans av att gnida hela snippan, massera och nypa mina bröst, smiska mig över snippan och så...sen är penetrationen en del av det och ofta ett crescendo typ som är jävligt skönt. Men för att komma behöver jag gnida inte få stock ut och in...även om det också är skönt såklart....tror nog att alla dildos innan vacuum-dildosarna (womanizer, satisfyer) är designade av män ;) ... men jag erkänner att jag har provat med gurka och morot innan jag hade alla leksaker jag har nu...så ok jag är en grönsaks-slyna också...
 
Last edited:

LindaEP

Välbekant medlem
Har testat gurka och andra grönsaker. Mest för att det känns porrigt och lite perverst. Men jag håller med Satscha om att själva penetrationen inte är tillräckligt för att nå orgasm. Det krävs vibrationer och "gnid" också. Penetration är bara ett trevligt komplement. Att penetrera med en grönsak är för mig mer psykiskt stimulerande än fysiskt för att att det ger känslan av porrighet.

Obs, akta er för purjolök. Det kan börja svida.....
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har testat gurka och andra grönsaker. Mest för att det känns porrigt och lite perverst. Men jag håller med Satscha om att själva penetrationen inte är tillräckligt för att nå orgasm. Det krävs vibrationer och "gnid" också. Penetration är bara ett trevligt komplement. Att penetrera med en grönsak är för mig mer psykiskt stimulerande än fysiskt för att att det ger känslan av porrighet.

Obs, akta er för purjolök. Det kan börja svida.....
Kondom utanpå grönsaken kanske är bra?
 
Toppen