Offentlig dusch/bastu/toa

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag var på gymmet idag SATS i Stockholm, Stureplan och där var det flera som smygrunkade i både duschen och bastun. Alla vet om att det runkas i bastun och i duschen där. Vet inte hur det är på damernas sida men på Ribersborg i Malmö när de har mix (Queer Kallis) har jag sett tjejer ta på sig diskret i både bastun och i duschen. Det är varmt och folk är nakna och blir kåta, inte så konstigt egentligen.

Då kanske man ska besöka badet en dag framöver ;)
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
HellasGården är ett annat ställe där man stöter på nakna människor av båda könen i bastun och i duschen när det är Aufguss. Stod mellan några kvinnor och duschade innan jag gick in på Aufgussen och kände att jag började bli hård. Kunde inte stoppa förloppet men jag var inte ensam om att vara hård Blev så otroligt sugen och hoppades att tjejerna kissade medan de duschade så att jag fick deras kiss på mig. Jag är fit och trivs bra med att visa upp mig naken och jag såg hur tjejerna sneglade på mig men kände att jag var tvungen att andas en stund innan jag gick in i bastun för att det inte skulle bli för pinsamt
 
Toppen