okunnig

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Vicken lustig tråd.. :D Jag tror inte man kan se på pungen om bäraren är ung eller gammal. Då är det nog lättare om man ser personen i ansiktet? :D

Min pung, o alla killars reagerar jättemycket på temperatur. När det är kallt (som vid ett kallbad) krymper den mycket, för att dra bollarna närmare kroppen och värmen. När det är varmt blir den rymligare så att bollarna hänger friare. Allt detta för att hålla rätt temp i bollarna, och säkra fortplantningen.

Skillnaden är stor, min pung blir dubbelt så stor när den är varm gentemot kall. Kanske ännu större... :p

New balls please :D

vist kan man, tar kort av din pung och så träffas vi igen om 50 år och jämföra. Jag är övertygad att du kommer att instämmer då :D

Haha, jag får ta kort.. :D jag e 35.. menar bara att min pung ser likadan ut som när jag var 15. Men å andra sidan tömmer jag flera ggr om dan, skönt att spruta.. [}:)]
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag tycker att min pung ser lite olika ut beroende på temperatur och dagsform.

Är det kallt så dras blodkärlen samman och jag får "pung som en bandyboll...." medan på en solig badstrand (i synnerhet när det finns lite uppkåtande utsikt...) så blir den lös och stor.

Grad av kåthet påverkar också.... I cammen (med rätt sällskap - oavsett sida om cammen..) så blir min pung alltid större....


Tror nog inte man skall dömma "hunden efter håren...."
 
Toppen