omklädningsrum

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Kanske har med min uppfostran att göra-är född på sjuttiotalet- men jag bryr mig inte om att titta när jag byter om med andra-vare sig det är män eller kvinnor, tycker snarare att det är jobbigt när jag känner att andra är besvärade av sin nakenhet... [|)]Krävs mycket mer än bara naken hud för att det ska bli sexigt..
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tänker generellt inte så mycket på nakenheten och så när jag är i omklädningsrum, är rätt avslappnad. Dock har jag ganska små bröst och tänker en del på det, så jag smygtittar en hel del på andra tjejers bröst och jämför med mina. Det har nog resulterat i att jag har ett rätt stort intresse för bröst, hur de ser ut, former placering nipplarna fasthet med mera. Sen är det klart, kommer det in en skönhet så tittar även jag....lite i alla fall...i smyg...
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Genom åren har jag nog låtit ögonen fara runt lite i omklädningsrum och bastu. Vid något enstaka tillfälle har det också lett till en blick och ett undrande ögonkast. Beroende på sinnesstämning och motpart har det hänt att jag vridit upp kroppen och exponerat mej, i flykten vidrört kuken, dragit tillbaka förhuden eller så.
Det har hänt att en diskret "tumme upp" visats och sedan har motparten exponerat sej......
Väl rätt så oskyldigt, men samtidigt lite spännande att vara så diskret som det krävs i en offentlig miljö.
 
Toppen