Onanera, inte pinsamt!

SaLiCa

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Har kanske spottat ur mig denna tråd i helt fel ände...
Men inte är väl onani pinsamt i vilken form det än är? Visst, visst, det är ju situationerna som kanske är pinsamma säger ni, men näe!
Onanerar du överallt och var som helst annat än under ditt eget täcke i ditt eget sovrum, så finns det en viss chans att du "delar med dig", eller hur?
Så, pinsamt är det då inte egentligen, eller hur?
Du blev bara påkommen, precis som du visste att du kanske skulle blivit!
Kram på er!
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Det håller jag nog inte riktigt med om. Onanin i sig själv är ju inte pinsam men att bli påkommen på det ena eller andra sättet är pinsamt för de flesta. Har man riktigt "otur" och blir påkommen på fel ställe eller av fel personer så kan det nästan förstöra ens liv skulle jag tro för rykten sprids snabbt på endel ställen. :D
 

SaLiCa

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Hmm? Ja men du är väl klart medveten om vad du gör då du börjar fingra på dig själv? Och är du någonannanstans än hemma i din säng, då vet du ju om risken att bli påkommen?
Eller?;)
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Hmm? Ja men du är väl klart medveten om vad du gör då du börjar fingra på dig själv? Och är du någonannanstans än hemma i din säng, då vet du ju om risken att bli påkommen?
Eller?;)

Jo det är klart. Jag skulle låsa om mig men det är den gången man har glömt det som det kan bli pinsamt. :oops:
 

SaLiCa

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Ok.
Ja, vi är väl alla lite olika i det där, själv tycker jag inte det är speciellt pinsamt och skulle nog inte tycka heller om jag skulle bli "påkommen" ;)
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Ja lite olika är vi alla som tur är. Jag kanske inte har så hög tröskel för vad jag tycker är pinsamt direkt. :)

Jag minns en gång för en massa år sen när jag hade det skönt för mig själv i mitt pojkrum. Då helt plötsligt är det någon som kommer upp för trappan och sen försöker öppna dörren till mitt rum. Som tur är hade jag låst men han ger inte upp utan går in i min syrras rum som låg bredvid och öppnar hennes fönster för att försöka kunna se in genom mitt, eller för att kunna ta sig in i mitt rum. Jag var riktigt nervös minns jag men han lyckades aldrig som tur var för mig. Efteråt såg jag att det var en grannpojk som jag var kompis med.

Jag tyckte att den historien var rätt pinsam även om jag aldrig blev påkommen men att onanera. Efteråt frågade han mig varför dörren till mitt rum var låst så jag fick hitta på en förklaring men jag antar att det var rätt uppenbart för honom varför det var låst. :oops:
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Jag tror nog att de flesta skulle vilja bli påkomna . . . .

Det är ju jäkligt pirrande när man står där och runkar ex.vis ute i skogen och det kan ju komma någon som råkar se mig stå där med kuken i näven......
Men det är klart eftersom jag inte vet hur den som upptäker mig ska reagera, så känns det lite osäkert . . . att vilja bli påkommen..... men det drabbar ju inte mig, jag som så gärna vill bli påkommen..... *L*
 
Toppen