Onanera Offentligt

starchild_x

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Hur ofta händer det att ni tjejer onanerar på offentliga platser?

Jag har varit med om två gånger när jag är nästan säker på att tjejen framför mig på tåget har onanerat (men det kan också vara att jag har hoppats det var så)...

Första gången var på ett regionaltåg, det var lite folk, hon satt och låtsades sova (antar jag) och ena benet hade foten på sätet och rörde sig i en takt som om du lyssnat på extremt snabb musik. Då och då rörde hon dock hela kroppen i ryckningar som inte såg ut som någon som sover...

Andra gången var på ett nattåg, inte i någon kupé utan vanliga säten. Hon som satt snett framför mig hade lagt sig över båda de sätena med en filt över sig. På filtens rörelse såg det verkligen ut som om hon smekte sig mellan benen... Det höll säkert på i 20 minuter innan hon verkade somna!

Är detta mina sjuka fantasier - eller händer det att ni tjejer faktiskt onanerar öppet när ni tror att ingen ser er???


...i sådana fall - vad ska man hålla ögonen öppna efter för att veta om någon faktiskt onanerar???
 

LindaEP

Välbekant medlem
Hur ofta händer det att ni tjejer onanerar på offentliga platser?

Jag har varit med om två gånger när jag är nästan säker på att tjejen framför mig på tåget har onanerat (men det kan också vara att jag har hoppats det var så)...

Första gången var på ett regionaltåg, det var lite folk, hon satt och låtsades sova (antar jag) och ena benet hade foten på sätet och rörde sig i en takt som om du lyssnat på extremt snabb musik. Då och då rörde hon dock hela kroppen i ryckningar som inte såg ut som någon som sover...

Andra gången var på ett nattåg, inte i någon kupé utan vanliga säten. Hon som satt snett framför mig hade lagt sig över båda de sätena med en filt över sig. På filtens rörelse såg det verkligen ut som om hon smekte sig mellan benen... Det höll säkert på i 20 minuter innan hon verkade somna!

Är detta mina sjuka fantasier - eller händer det att ni tjejer faktiskt onanerar öppet när ni tror att ingen ser er???


...i sådana fall - vad ska man hålla ögonen öppna efter för att veta om någon faktiskt onanerar???

Jag har flera gånger klittrar på nakenstränder men då så diskret att ingen sett även om man kunnat ana vad som pågår om man verkligen tittar efter. På mage och med ena handen under mig.

I övrigt kan jag inte tänka mig att utsätta personer som inte önskar det för risken att behöva se oönskade sexuella aktiviteter. D v s onanerar aldrig på offentlig plats.
 

starchild_x

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Det händer ganska ofta att jag onanerar i bilen på nån parkeringsficka längs motorvägen. Eller på parkeringsplats, gärna en regnig kväll med mycket folk runt omkring.

En mörk, regnig höstkväll, med regnet smattrande mot rutorna och affärernas neonlampor lysande i bakgrunden... Jag hade så gärna passerat förbi och fått se dig njuta där inne i sätet på andra sidan vindrutan!! :)

...har aldrig någon upptäckt vad du gör???
 
Toppen