Onanera på jobbet.

onanimannen

Ny medlem
Kön
Man
Jag älskar att onanera.

Men ibland kan det bli pinsamt när lusten är som störst..

Som tillexempel den gången när jag onanerade på jobbet men blev upptäckt av chefen.

Det var inte kul den gången.

Men jag har runkat fler gånger sen dess på jobbet.




Runka är ett måste!
 

onanimannen

Ny medlem
Kön
Man
chefen kom på mig när jag stog och runkade i tvättstugan.

Tänkte det. att ingen skuller dit just då.

Men så kom chefen. skulle göra något i tvättstugan.

Han såg mig och sa:

Här runkas det ja.

det är ingen fara. det är en sak som jag gör med!

Jag log nervöst.

Men sa inget.

Sen har jag lyckas runka utan bli upptäckt igen.

Är lite försiktgare nu.

Runka är ett måste!
 

stabant

Ny medlem
Kön
Man
Det var i lumpen som vi kom på en kille på en annan lucka som stog och runkade i duchen.

Han fanns sig otroligt snabbt och sa:

- Jag får väl för faan tvätta kuken så fort jag vill!

Tyvärr så slutade han runka och hans stora kuk slaknade till.

Hade helst velat se honom spruta en laddning.

Det hela hände på A4 i Östersund 1988.
 
K

knakille

Gäst
Jag har onanerat på jobbet men även fått besök av min sambo som både hjälpt mig att onanera, suga mig samt haft sex utan att bli påkomna, men upphetsande upplevelser!
 

Carl Cumsalot

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Jobbade sent på mitt gamla jobb och var själv kvar. Blev kåt och gick in och placerade mig själv på konferensrumsbordet och hade en skön stund med mig själv.

Ingen upptäckt men spännande att senare ha möten i rummet.
 
B

ballroomblitz

Gäst
Har runkat flera gånger på jobbet. Jobbar som hantverkare och det händer att man får åka iväg på olika servicejobb. En gång blev jag kallad till ett jobb i en tvättstuga i ett hyreshus. Väl inne i tvättstugan så hittar jag ett par silkiga svarta trosor som ligger i en korg med kvarglömda kläder.Kuken stelnade till direkt och kåtheten slog till direkt. Tog trosorna och smög iväg i källaren och hittade ett tomt förråd. Tog av mig byxor och kallingar och tog på mig trosorna.Kuken stod stenhård rakt upp och det behövdes inte många drag innan jag sprutade .Jävlar vad skönt det var. Behöll trosorna på under hela dagen och gömde dom sedan hemma för min dåvarande sambo. Dom kom fram vid högtidliga runkstuder.
 
Ålder
40
Kön
Man
Älskar att spruta i handfatet på olika jobbtoaletter eller när man reser osv. Man ser sig i spegeln o blir kåt på sig själv plus att det käns lite extra snuskigt! Man försöker ju städa eftersig så klart när man kommer till sans igen men ibland är det svårt...man kanske var dökåt o sprutade överallt helt okontrollerat!
 
Toppen