Onanera på jobbet.

K

knakille

Gäst
Nu byter vi samtalämne!

Jag har fixat rätten till att vara på min arbetsplats och bruka bastu med tillbehörande omklädningsrum på min fritid vilket innebär att det är när arbetetsplatsen är tom
Men tyvärr får jag inte ta med någon överhuvudtaget...
Min tanke var från början att min fru skulle hänga med...
Risken är hög att bli påkommen, väktare går ronder och de vill veta när jag är där

Borde jag ta risken?
Ja
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu byter vi samtalämne!

Jag har fixat rätten till att vara på min arbetsplats och bruka bastu med tillbehörande omklädningsrum på min fritid vilket innebär att det är när arbetetsplatsen är tom
Men tyvärr får jag inte ta med någon överhuvudtaget...
Min tanke var från början att min fru skulle hänga med...
Risken är hög att bli påkommen, väktare går ronder och de vill veta när jag är där

Borde jag ta risken?
Är inte det dumt. Det finns väl ställen där man kan gå och bastubada familjevis? Jag har för mig att vi gjorde det när jag var liten. Mamma och pappa brukade mysa med varandra. Nu på senare tid har jag förståt att de hade petting. Ganska säker på det iaf.
 
P

paret8990

Gäst
Är inte det dumt. Det finns väl ställen där man kan gå och bastubada familjevis? Jag har för mig att vi gjorde det när jag var liten. Mamma och pappa brukade mysa med varandra. Nu på senare tid har jag förståt att de hade petting. Ganska säker på det iaf.

Ja gör det på ett badhus istället. De flesta badhus har en vuxenavdelning med bastu och bar. Då slipper man bli påkommen av barn och bli stämplad peddo.

Hälsa på Örnsköldsvik så kan ni besöka Paradiset. Ångbastun där är perfekt för härligt sex :)

Har ni tur är jag och sambon där i kåtdimman ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Är inte det dumt. Det finns väl ställen där man kan gå och bastubada familjevis? Jag har för mig att vi gjorde det när jag var liten. Mamma och pappa brukade mysa med varandra. Nu på senare tid har jag förståt att de hade petting. Ganska säker på det iaf.

Vi går till familjbastu
Men inget "mys" där
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja gör det på ett badhus istället. De flesta badhus har en vuxenavdelning med bastu och bar. Då slipper man bli påkommen av barn och bli stämplad peddo.

Hälsa på Örnsköldsvik så kan ni besöka Paradiset. Ångbastun där är perfekt för härligt sex :)

Har ni tur är jag och sambon där i kåtdimman ;)

Jaha, det är Paradisbadets ångbastu alltså....är i Ö-vik en del så ;)
 
G

Girlsgirlsgirls

Gäst
Bar ett svar på Emmy föräldrar i bastun. De var busiga.
 

SnakeSlisken

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
På förra jobbet kunde man runka ostört på wc när man hade nattpasset :)
Och nästan varje natt sprutade kuken sin sås ;)
Man hade t.o.m kunnat knullas där.
På nuvarande jobb är det inte möjligt.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Jösses.
Var 16 år då jag började jobba...
Ett par gånger om dagen sprutade det vilt på personaltoan.
Det var mer regel än undantag.
Å jag var inte ensam, vill jag påstå.
Jobbet på industrin var enformigt, så det var roligare att köra en trudelutt på skinnbanjon...
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Hänt två gånger. Ena gången blev det utomhusrunk i ett buskage, 50-60 meter från hus.
Sprutade snabbt. :)
Andra gången i skåpet på jobbilen, tog sperman i handen samtidigt som ja filmade till en som önskade sig ett klipp.
 
Toppen