Onanera's myCircle.tv-kanal

Status
Stängd för vidare inlägg.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjejjen som onanerar och knullar en främling på tåget är inte dålig den heller..

Jag har mer av henne, hon är ju en amatör som använder Tinder för att ta hem killar att suga och knulla. :)

Cum begging var galet het!
Hade varit nice med fler som smekt sig eller runkat samtidigt.

Den får ligga kvar ett tag, känns som en bra film att avsluta med när man vill komma ;)

Har lagt till en film med Wifey och en blowbangfilm. Ska lägga byta ut några till ikväll.
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har mer av henne, hon är ju en amatör som använder Tinder för att ta hem killar att suga och knulla. :)



Den får ligga kvar ett tag, känns som en bra film att avsluta med när man vill komma ;)

Har lagt till en film med Wifey och en blowbangfilm. Ska lägga byta ut några till ikväll.
Ja,den tjejen vill man ju se mer av! Har du mer av henne så skulle jag verkligen uppskatta det. Kåta amatörer som har sex för att dom verkligen gillar det är ju absolut bäst att se på när man runkar. Kåthet smittar av sig!
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag vill ha mera variationer, lesb, bi, home made, orgy etc. Vi vill alla se något som kittlar i skrevet.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag var inne nyss på myCircle, och jag kommer bara säga detta när det gäller myCircle: Chatten var fantastisk, vi hade verkligen kul, så som vi har på onna. Vi pratar om sex, etc. Men jag måste säga att vissa filmer som visas där är förnedrande mot kvinnor. Jag har aldrig dömt någon när det gäller deras intresse, men vad jag har sett på myCircle är något som jag inte vill ta del av. Det finns dock ett få filmer som är riktigt trevliga. Men åter igen, Chatten är underbar :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ska lägga in lite mer variation. Hade en tanke på en kanal med lite hårdare respektive mjukare, men samtidigt vill jag inte splitta communityn.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Det här har jag missat. Måste testa. Men... Är man safe där? Helt anonym menar jag?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Gjorde två kanaler nu då det klagades (helt ok med åsikten dock) på lite för extrema filmer. Så nu kommer jag lägga lite hårdare filmer i ena kanalen och de lite mer mjuka i andra.

När jag säger mjuka så kommer det inte vara softcore, men kommer lägga de mest extrema gang bang-filmerna och fetish-filmerna i andra kanalen, då det inte är för alla. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen