Orgasm av bröst-smek

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Jag blir så otroligt upphetsad när han smeker bägge mina bröst, ståendes eller liggandes bakom mig. Tror faktiskt att jag skulle kunna komma vid det "rätta" tillfället!
Hur vanligt är det att man får orgasm av bröststimulering?
Har något fått det? Berätta?
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Oj! Nä, jag tror inte att jag skulle komma i närheten med bara stimulans av brösten... Visst tycker jag att det är mysigt när de får uppmärksamhet, men det är inte så värst känsliga på det viset. Men det är mysigt med någon som ägnar sig mycket åt dem och njuter av det. Man känner sig sexig när nån tar på dem och jag blir kåt när jag märker att det gör honom kåt... Gillar också när han grabbar tag hårt i dem när vi knullar, då kommer jag snabbare.
 
M

MissSecret

Gäst
Jag har fått orgasm av bara bröstsmek, hade en kille för ca 10 år sen som gjorde något speciellt när han smekte och sög på bröstvårtorna. Ett par gånger hände det att jag kom av det. Det var en otroligt häftig grej! Men jag har inte träffat nån annan som varit i närheten av att göra det sååå skönt som han... Kan inte säga vad han gjorde som var så speciellt, men det kändes i hela kroppen... :)
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Idag hände det! Jag fick orgasm av bara bröstsmeket. Han pillade på bägge bröstvårtorna och jag fick en otrolig orgasm. Tror att det gjorde sitt till att jag var naken och särade på benen också. Hade nog inte fixat det med kläder på och benen ihop. Så superskönt det var :p:p:p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Oj mania och MissSecret! Har aldrg någonsin ens kommit nära av att någon pilla på mina bröst. Måste hinta till pojkvännen att det faktiskt finns tjejer som kan komma av det, så kanske han ägnar sig ännu lite mer åt dem.
 
M

MissSecret

Gäst
Oj mania och MissSecret! Har aldrg någonsin ens kommit nära av att någon pilla på mina bröst. Måste hinta till pojkvännen att det faktiskt finns tjejer som kan komma av det, så kanske han ägnar sig ännu lite mer åt dem.

Det här är lite OT, men jag hatar verkligen att vara singel!! Tänk att ha nån att instruera så där...mina älskare är väldigt otillgängliga just nu. Frustration!!! :([:(!]
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En polare till mig berättade att hon gjort en form av bröst yoga, det var tydligen helt amaze!
Hon fick inte orgasm eller så men hade en hel timma att bara lära känna sina bröst som hjälpte henne att njuta ännu mera senare när hon har sex. Nu skall hon på samma grej fast vaginal yoga...låter hur grymt som helst...behöver kolla upp det här :D
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En polare till mig berättade att hon gjort en form av bröst yoga, det var tydligen helt amaze!
Hon fick inte orgasm eller så men hade en hel timma att bara lära känna sina bröst som hjälpte henne att njuta ännu mera senare när hon har sex. Nu skall hon på samma grej fast vaginal yoga...låter hur grymt som helst...behöver kolla upp det här :D

Jag fick erbjudande om att gå vaginal yoga en gång, hade tänkt gå med annat kom i vägen. Tror dessa kurser kan vara bra för att lära sig känna sin egen kropp.
 
Toppen