orgasmer.

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Har som mest fått 3 med en kille. Oftast får jag min orgasm under förspelet. Däremot har jag fått 5 i rad när jag haft telesex. :)
 

Välhängd

Ny medlem
Kön
Man
Nja. inte så farligt tycker jag, Det är ju inte så att hon hoppar och skakar och för oväsen utan hon blir mer som en fiolsträng och man kan knappt röra henne utan att hon får mer spader.... :p
 

sexologen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Välhängd

Min sambo orkar bara med en orgasm sen är hon totalt slut. Orkar knappt röra sig på 5-10 min....

Min flickvän blir oxå helt slut efter en orgasm... de e bara att glömma att få röra hennes klitta igen. Måste ju erkänna att jag skulle älska att få försöka vidare. Funderar på att fortsätta med g-punkten som andraorgasm så kan man låte klittan få vila. Vad tror ni om det?
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by sexologen

Originally posted by Välhängd

Min sambo orkar bara med en orgasm sen är hon totalt slut. Orkar knappt röra sig på 5-10 min....

Min flickvän blir oxå helt slut efter en orgasm... de e bara att glömma att få röra hennes klitta igen. Måste ju erkänna att jag skulle älska att få försöka vidare. Funderar på att fortsätta med g-punkten som andraorgasm så kan man låte klittan få vila. Vad tror ni om det?

Jag tycker att du ska respektera att din flickvän är nöjd med en enda orgasm. Pressa henne inte till något hon inte vill eller kan. Vissa klarar bara en. Istället kan du väl göra allt för att denna enda orgasm ska bli något riktigt minnesvärt för din flickvän. Visa henne all den kärlek du har till hennes person och hennes kropp.

Kort sagt - tänk mer på vad HON vill ha än vad DU vill att hon ska få.
 

Jockern

Ny medlem
Kön
Man
men tänk er att ge sin tjej 12orgasmer och alla de ger den mest absoluta njutingen som finns

Kåt kille
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by Jockern

men tänk er att ge sin tjej 12orgasmer och alla de ger den mest absoluta njutingen som finns

Kåt kille

Visst, jag håller med. Det är en skön känsla...
Men då måste hon vara med på det, förstås.
 
Kön
Kvinna
Ah, I såfall så runt 6-8!

Originally posted by dareyou99

Originally posted by Maree

Erh? Hur långt är "ett" samlag? Har hänt att man haft maratonsex, sex mer eller mindre under en hel dag. Då kan jag säga att jag har slagit 12 orgasmer med hästlängder....

Precis!!! Men om man räknar antalet orgasmer i en följd, dvs utan att man byter ställning eller tar någon paus...

Runt 8 tror jag för min del, jag vet att det skulle gå att få fler, men att orka då... det är ta mig den inte lätt... orkar ju knappt rulla av karln vid det läget... ;)
 

neck-cns

Ny medlem
Kön
Man
De gäller väl bara att upptäcka vad tjejer man är med tycker om och sen ge henne de hon vill ha och tycker om mest i stora mängder (sålänge som hon vill ha de och inte tröttnar på det dvs.)
Men skulle hon tröttna och säga ifrån så äre ju ba sluta helt enkelt.. inget mer med de... ett nej är ett nej :).. bara att ta och gå vidare :)

Visit: http://www.neckcns.com
 

neck-cns

Ny medlem
Kön
Man
jag vet inte om mitt ex ljög för mig .. men hon sa att jag hade gett henne typ 16 orgasmer under samma samlag.. är de ens möjligt?.. iofs så höll vi på 6 timmar i streck haha :p.. så både hon och jag va rätt trötta...
föresten..frågar dehär av ren nyfikenhet x).. Men vad anser ni tjejer är skönast.. vanliga orgasmer eller sprut-orgasmer? liksom.. va känns skönast.. jag förstår att de känns olika från person till person och sådär.. men ändå typ nyfiken bara hehe :)

Visit: http://www.neckcns.com
 
Toppen