Oskulden

P

PeterGBG

Gäst
Växte upp på trevlig innegård i centrala Göteborg. Vi var många barn i ungefär samma ålder.
Min bästa kompis på gården hette Marie. Hon var ett år äldre än mig. Hade nog alltid vart lite hemligt kär i henne. Jätte söt tjej med långt blont hår. Och alltid go & glad.
Hon hade mognat ganska tidigt. Märktes tydligt när hon började få bröst vid 11 års ålder. Inte för att jag tänkte jätte mycket på det då.

En dag gick vi till biblioteket. Hon ville visa en häftig serietidning hon hade sett. Tror det var Modesty Blaise eller nåt i den stilen. Hon bläddra fram fort i tidningen & visade ett par stora tecknade bröst. Det var ungefär då jag börja fatta att det var något mer med tjejer än att bara vara vän med dem.

På vägen hem frågade hon mig om jag ville se hennes bröst & känna på dem. Vilket jag absolut inte tackade nej till. Hon förklarade att hon börjat bli intresserad av sex. Just vid den tidpunkten hade jag inte kommit så långt i min utveckling, men jävlar vad fort det gick framåt när vi satt i en buske. Hon satt i min knä med uppdragen tröja & jag med hennes bröst i varsin hand. Gick inte att dölja det ståndet jag hade.

Så höll vi på ett tag. Hon visade brösten & jag drog fram kuken. Sen blev det lite torr juck av och till i något år. Vi onanerade även ihop en del, till diverse porrtidningar vi hittade i skogen eller lyckade komma över på någon loppis.

När jag var 12 & hon 13, frågade hon mig om jag skulle vilja pröva att knulla henne. Det var man ju inte sen att tacka nej till. Vi hade smekt varandras kön sen tidigare. Men den här gången när vi var ensamma hemma själva en kväll. Hände allt.

Vi hade lyckats få tack på en porrfilm på VHS som snabbt oxå in när mina föräldrar åkt iväg.

Det hela började med att Marie ville suga min redan stenhårda kuk. Sög länge & väl. Hon var duktig med sina händer. Hade perfekt tryck över kuken när hon runkade av mig & tungan dansade perfekt över ollonet.
Sen var det dags för mig att slicka hennes fitta för första gången. Det var som himlen på jorden. Hon hade ansat fittan från lite hår. Fortfarande lite kvar, men ändå tillräckligt mycket borta för att det skulle bli för mycket hår i munnen.
Hon smakade himmelskt. Både lite sött & salt. Och det märktes att hon gillade det. Hennes safter rann efter en stund ner för min haka. Förde in ett finger i henne & stönade högt. Emellanåt smekte jag hennes perfekta tonårsbröst. Med bröstvårtor lika hårda som min kuk.

Allt förspel hade skett framför porrfilmen, men nu när det var dags för sexet, gick vi in till min säng. Innan vi la oss ner, vet jag att jag stod bakom henne med kuken mellan hennes skinkor & smekte brösten. Hon la sig på rygg & särade villigt på sina ben. Fick lova att dra mig ur om jag skulle komma. Var lite dåligt planerat med kondom.

La mig till rätta & började kyssa henne. Samtidigt som jag pillade hennes blöta fitta. Slutade först när hon bad om kuk. Körde missionären, då vi var ovana bägge två. Att känna sin ollon glida in i hennes trånga fitta första gången i sitt liv var en dröm. Tog inte många juck innan jag drog mig ur & spruta en härlig sats på hennes underbara bröst.

Sen hade vi sex nästan varje gång vi sågs. Vi slutade alltid när en av oss fått orgasm. Var ungefär varannan gång. Vi slutade att ha sex när vi började gymnasiet. Så det blev ett par års knullande med granndottern.
 
Toppen