På ön - sommaren 2012

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Var som vanligt ute med båten över en långhelg, med rätt OK väder. Brukar åka till olika ställen men oftare till ett än till andra.
Solen började sänka sej mot horisonten vi 18-tiden, middagen var aväten och en sval öl satt ganska bra under samtalet med några kompisar och hustrun.

In kommer en finskflaggad segelbåt i 26 fotsklassen glidande. I fören står en tjej i 25 års åldern och frågar högt på engelska med finsk brytning, om det är OK att lägga till här för natten. Två av oss svarar i kör att det är det naturligtvis!

Hmm, 5 tjejer och 3 killar, i 25-35 års åldern kommer upp på bryggan. Jag funderar över hur det funkar med 8 personer på en båt som trots allt inte är större.
Det visar sej vara en företagssponsrad segeltur för en grupp studenter från Finland som gör sitt x-jobb åt företaget.

Långsamt börjar tankar snurra runt i huvudet - och i kuken.... :D

Dom blir runtvisade på ön och är extremt tacksamma att få vara där. Gallret till vår Weber-grillen har nog inte varit så väldiskat på länge... :)

Speciell uppmärksamhet får bastun vid badbrygga - det är ju trots allt finnar!?

Dom lagar sin mat och jag får en chans att spana - skulle tro att det är ingenjörsstuderande. Tjejerna är inte speciellt kvinnliga utan lite mera manliga med kort hår och lite bylsiga kläder. Å andra sidan så är båtlivet ganska kompakt och det gäller att vara praktiskt klädd.
Nåväl, dom ser solbrända och fräscha ut och är precis som killarna på ett strålande humör. Lite hunk-stuk på killarna - en av dom ser nästan lite ut som Alexander Ryback.

Killarna blir satta att diska och tjejerna går med sina toalettsaker och handukar i riktning bryggan och bastun. Den är inte upptänd så tydligen blir det kall tvätt - å andra sidan en fin sommarkväll.

En stund senare kommer tjejerna tillbaka, fnissiga och lite röda om kinderna. Kan inte låta bli att undra, om det hänt något.... :p

Ytterligare efter en stund kommer två av killarna bort till mej och frågar om det är ok att använda bastun. "Jovisst går det bra! Kom med här så kollar vi läget."

Vedbod, yxor, tidningspapper att tända med, tändstickor ligger där, sjövatten är ok att använda - och kom ihåg att man ställer i ordning efter sej!

Den ene killen säger något på finska, flinar och ger mej en blick..:oops:
Kompisen översätter raskt att vi är från Finland! (blink).

Det hörs ljud från vedhuggning, flisning och efter förvånansvärt kort tid kommer de båda tillbaka, ser lite pillimariska ut, nästan lite fnissiga och smått röda om kinderna.

Det går drygt en och en halv timme och vi andra har nästa glömt bort dom. De två kommer av båten med handukar och grejor - "om du vill basta är du välkommen!" (blink)+ lite förläget leende.

Vi bryter upp för kvällen, frågar hustrun om vi skall gå och basta - nej, gå du själv, det var ju bara killar i alla fall.

Leenden och blinkningar flashar förbi och det kittlar lite grand - måste undersökas.

Funderar på taktik, klär av mej i omklädningen, bestämmer mej för att bada utan badbyxor först (kan ses inifrån bastun) och sedan gå in med handuk och hålla för.
Tänk om en bi-nyfiken vuxen kille har låtit fantasin springa iväg - det är förmodligen bara ett par vanliga artiga utlänska gäster!?

Knackar, öppnar dörren och säger hej. Möts av bastusvettiga, rodnade fräscha killar som definitivt vaknade till. Runt trettio, slanka och lätt muskulösa helt släta kroppar + surfing shorts.
Jag håller för med handduken och sätter mej högst upp bredvid de två. Märker att andningen stiger och det är lite flackande blickar - från mej också... :oops:
Finländarna är båda väldigt ivriga att prata och visa intresse för ön och ställa frågor. Stora pupiller och yvigt kroppsspråk - bastusvettiga och rodnade kroppar.
Den blonde killen går ut för att bada och Alexander Ryback-look a like'n stannar kvar.
Nu är det dags, lutar mej bakåt, släpper ett andetag demonstrativt, tar handduken ifrån knät och lägger bredvid mej. Inte rakat mej där ner på en dryg vecka så det är skäggstubb/korthårigt. Fantasin har gjort sitt och blodet har pumpat upp kuken en aning. Den ligger fortfarande ner men är något tjockare, ollonet svagt rödfärgat. Är opererad för trång förhud så ollonet är helt blottat - man ser blodådrorna lite tydligare.
Den mörke finländaren, som heter Ari, är definitivt intresserad..... och jag låter honom ta nästa steg. Han tittar på mitt skrev och flämtar sedan fram att vi kanske skall bada? Han väljer då att droppa surfingshortsen, småspringer före mej, möter blonde Tommi på bryggan - som tittar ner... och blinkar åt Ari med ett snett leende.
Ari har bråttom i vattnet, ryggen åt mej - och jag vet att nu är det snart dags att dra in linan... :p[}:)]:p
"Känns det bättre nu?" "Jo, det gör det.", svarar Ari (fortfarande röd om kinderna och stora pupiller)
Kommer in bastun, Tommi redan där, lagom stor kuk, rätt stor buske och lätt erigerad. Ari kommer efter och kupar sin hand framför... jag säger att det är ok (blinkar). Ari tar bort handen och släpper fram sin halvstyva kuk, säger att den är 16 lång och 15 runt om, har flämtande andning och flackande blick, blir sakta styvare.
Tommi säger sej inte vara så intresserad, är det ok om jag tittar på??, klart som fan, får jag fram, också halvstyv, på väg mot 15 lång och 14 runt om.

Jag frågar Ari om han är intresserad och särar på låren, stirrar till och tappar hakan, medger rodnande att jo, det är jag nog.
Isen är bruten och snart hakar Tommi på vårt samtal om våra kukar, runktekniken, leksaker, olja, camma, irl och energinivån höjs snabbt!
Under tiden har vi alla tre fått praktstånd och jag som blir kåt av att snacka om och kolla på kukar har sedan länge försats. Lutar mej lite åt Ari och han fattar, tar försiktigt i kuken och känner på den, det är hans första gång med en annan killes kuk i handen och han är nästan osäker på hur han skall göra.

Tommi har dunderstånd och runkar sin kuk själv, ser suget på och han fattar vinken, ställer sej på laven nedanför och jag kommer åt med handen. Lite större än våra andras och lätt höger roterad. Frågar på skämt om han verkligen alltid skall runka med samma hand...? Förlösande skatt och nu är spänningarna bortblåsta.

Den kommande en och en halv timmen pratar vi om våra kukar, runkar av varandra, jag provar att suga lite på Aris kuk, nafsar på ollonflänsen med tänderna och trycker med läpparna samtidigt som jag suger kraftfullt - men med små rörelser - kuken håller på att sprängar och ollonet är blålila av kåthet.
Tommi är lite distanserad men låter sin kuk runkas av oss andra två, Ari har just förlorat sin oskuld på detta område och är lite passiv men vill mot slutet prova att suga min kuk. Får liote instruktioner och tips och det där lär han sej kvick... :oops:

När vi har badat en gång till och sprutat två gånger, Ari tre även om den tredje var ganska lite sats så var orgasmen 100%, så gick vi i vbattnet för att tvätta av oss.

Snackade lite i omklädningen, kollade igen, fick känna lite på dom slaka kukarna, pratade om att jag är opererad för trång förhud men det är inte Ari och Tommi, enas om att vi runka mer men det är sent och vi är lite "slaka", inte bara i kukarna... :)

Sov riktigt gott, hustrun hade somnat när jag kom ombord, till frukost hälsade vi god morgon till varandra och efter etimme seglade finländarna vidare och lämnade bara minnena av en spännande kväll efter sej.

/ I

PS. Uppskattar era kommentarer och inlägg - blir kåt på riktigt av att prata om sådana upplevelser och lekar. DS.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Kul med lite insikt i vad som sker i herrbastun. Har inte någon erfarenhet av det. Tjejbastu och gemensam bastu har jag naturligtvis erfarenhet av men inte herrbastu......
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Klar jag vill veta mer!

Föreslår direkt verbal kommunikation. Får bra omdöme av andra lekkamrater för inlevelse och muntlig framställning.
Fallback är naturligtvis skriftlig framställning, men det blir inte lika intensivt. Dessutom förlorar man interaktionen.
Sug på den, du!
 
Toppen