Påkommen med Barbara

Ralf Farl

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Bodde på hotell i Tjeckien. Köpt mig en uppblåsbar docka som jag satte på två gånger samma kväll till porr på tvn. Ställde dockan i badrummet för torkning efter att jag sköljt av den med duschmunstycket. Nästa morgon tog jag mig en morgondusch och satte på dockan samtidigt, tänkte avsluta knullet i sovrummet. När jag kommer ut ur badrummet naken med dockan under armen står städerskan där.
Pinsamt värre !
Hade möte en timma senare denna morgon, glömde bort att dom städar rummen så tidigt.
 
Last edited by a moderator:
N

nyfiken20

Gäst
Har aldrig blivit påkommen. men fick en docka av kompisar då ja fyllde 15 , det var pinsamt- Men ja testade den hahaa
 
F

Flunken

Gäst
Jag har 4 st dockor som jag klär på med underkläder som jag stulit i tvättstugor eller köpt begangnade på nätet.
Brukar blåsa upp dom och sätta dom runt mig när jag ligger naken på golvet...
Ibland sänder jag på webcam cam 4 och har en massa tittare som hejar på för att jag ska knulla dom.
 

Ralf Farl

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag har 4 st dockor som jag klär på med underkläder som jag stulit i tvättstugor eller köpt begangnade på nätet.
Brukar blåsa upp dom och sätta dom runt mig när jag ligger naken på golvet...
Ibland sänder jag på webcam cam 4 och har en massa tittare som hejar på för att jag ska knulla dom.
Jag har gjort liknande förr. Men slutade att visa upp mig med docka på webcam.
 
N

nyfiken20

Gäst
Har en som jag tar fram när kåthet blir för stor. har gömt den på mitt rum, Tror nu att typ morsan sett den då den ligger i min garderob längst in, Men en säker men vet haon lagt in lite lakan där tiill mig,
 
M

mike19

Gäst
Inte blivit påkommen precis under sex. men hade en liksom på mitt rum utan luft. Märkte eb dag att den var lite flyttad på.Men fick aldrig någon kommentar.Misstänker att det var när morsan städade eller nått hon råkade komma på dem, kändes mkt pinsamt ett tag,
 
Toppen