påkommen!

G

Guest

Gäst
har ni nån gång blivit påkommen när ni onanerat eller när ni suttit och sett på p film eller bilder....:)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag vet/tror att jag har blivit påkommen en mängd gånger, speciellt i tonåren..

aldrig nån gång som har gått till historien som mer pinsam än andra, mer än den jag har berättat om här..

det är naturligt med onani...:D
 
G

Guest

Gäst
Min pojkvän har upptäckt mig, sen har ja blivit upptäckt av syskon och även upptäckt dom. Väntar på att få upptäcka min pojkvän nån gång, d skulle vara eggande...
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
vi kanske skulle ta o berätta en episod om när vi blev påkomna, hur? var? av vem? pinsamhetsfaktor? upphetsandegrad i efterhand osv..?? istället för att bara säga har hänt mig..jag hinner inte själv just nu men ska se lite senare om jag kan skriva ner lite.
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
kollade porrfilm o runkade o sög en kompis när vi var 16.
presis när kompisen började spruta så kom hans morsa in o där låg vi på golvet o jag blev så kåt av att hon såg oss så jag sprutade rakt i ansiktet på min kompis.
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Detta hände för många årsedan. Jag blir altid jäkligt kåt när jag är ute i skogen och går. Vet j varför men det är upphetsande som fan iallafall.
Var ute och promenerade med min flickvän. Kände hur kuken var styv nästan hela tiden. Jag frågade om hon ville runka av mig. Hon viste att jag gillade att runka i skogen. Hon hade även gjort det förut. Hon lirkade fram min kuk ur mina träningsbyxor. Kuksaften slungades iväg av rekylen när hon fick fram den. Sakta börjar hon runka mig och det tar inte lång stund förens jag sprutar. När allt är klart och jag ska dra upp byxorna ingen tittar jag upp och får syn på två personer ca tretio meter längre bort. Det var ingen tvekan om att de hade sett allt........Vi går fort därofrån och frågan är om jag eller min flickvän skämdes mest.....
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
För ett par år sen bodde jag på hotell under en konferens med jobbet. Som vanligt kände jag mig ensam så när morgonståndet väckte mig gick jag in i badrummet och drog en otroligt skön morronrunk i duschen, jag stönade högt och det var så jävla skönt. Naken med en halvslak dinglande öppnade jag dörren och gick jag ut i rummet och gissa om jag blev förvånad då en kvinna står och bäddar min säng! Dessutom står dörren till korridoren vidöppen! Hon tittade en del en bit ner på mig men det blev lika pinsamt för oss båda. Hon bad om ursäkt för att hon inte hört mig p.g.a. sina lurar med musik i öronen och skyndade snabbt ut och sa att hon städar resten senare. :oops:
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har blivit påkommen ett par gånger av kompis, främlingar och mamma. Alla var jävligt pinsamma men värst var när jag var ute och runka i en buske (jag älskar riskabla runkningar så sådana saker är inte ovanliga för mig) en sen sommarkväll. Busken ger mig skydd jämtemot promenadvägen på min vänstra sida men inte för motorvägen på min högre. Jag hetsrunkar som värst när jag hör en manlig röst som ryter till "Hörru du! Sluta upp med det där!" Och på andra sidan motorvägen står en man med sin hund och huttar med näven. Jag flyr så snabbt att jag snubblar på byxorna som inte hunnit dra upp helt. Usch så pinsamt de va...:unsure:
 
Toppen