Penis Extenders...wtf?

Knulla med extender...

  • Ja tack (jag anser mig som välutrustad)

    Votes: 1 5,9%
  • Nej tack (jag anser mig som välutrustad)

    Votes: 7 41,2%
  • Vet inte / Vill inte svara

    Votes: 2 11,8%
  • Ja tack (jag anser mig som mindre utrustad)

    Votes: 4 23,5%
  • Nej tack (jag anser mig som mindre utrustad)

    Votes: 3 17,6%

  • Total voters
    17

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Den här tråden kanske hör hemma i ”Sexleksaker för henne”-forumet, men jag lägger den här för att jag är intresserad killars syn på konceptet.

För mig ter det sig ganska prekärt. Enligt sexologer så har storleken betydelse - åtminstone för oss män.

Killar, skulle det slå mot egot om er partner mitt i sex-hettan tog fram en sån och sa typ... ”Ha på den här är du snäll”?

Jag vet att många par leker med gigantiska dildos, men det som stör mig med extender är man som kille ska bära den kuken som en kondom, och att den dessutom lär ta bort all känsla för bäraren. Ok, jag fattar att man förmodligen kan uppnå nåt slags ”bli avrunkad”-känsla i extendern, men ändå.
Det hade känts mycket mer som ett personangrepp - och då är jag ändå en av dem som är lyckligt lottade i storleksgebitet.

Vad säger ni andra killar? Svara i enkäten, och dela gärna med er av era egna erfarenheter. Här dömer vi ingen.
 
Last edited:

Edgeguy

Ny medlem
Ålder
59
Kön
Man
Har extender men funkade inget vidare, till jag kom på att man kan klippa bort själva toppen på extendern, så att mitt ollon är helt blottat , då fick jag skön känsla och även min fru, så nu funkar det riktigt bra,
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Konstig sak, även min fru tycker det. Om hon vill leka med större så kan jag använda en dildo och då kan jag ju runka mig själv samtidigt.
 

man.44

Medlem
Kön
Man
Jag har prövat, min fru tycker det var mer kul/spännande än superskönt. Det uppstod en rollspelssituation av det. Andra gången hade jag på mig den hela kvällen vilket var upphetsande för mig iallafall. Jag tyckte mig se en annan typ av njutning hos henne den gången. Ska pröva igen inom kort
 
T

Tophat

Gäst
Jag har provat en penis exstenders vilket gjorde min kuk 22 cm lång och 18 cm i omkrets och med ganska mycket glidkräm så gick det lätt att få in den i hennes fitta och hon tyckte det var underbart och fick multipla orgassmeru, och vi kommer att prova igen!
 
C

Cum4me

Gäst
Jag som verkligen gillar stora kukar skulle aldrig ens komma på att hala fram en sån här. Känns på något vis respektlöst.

Om jag visste att min partner gillar stora kukar, så skulle jag nog redan erbjudit henne en extender eller möjligheten att vi bjuder in nån som har en större kuk :)

Skulle vart härligt att få se sin partner njuta av nåt som gör henne vild.

Ni kvinnor är ju bra på att lirka in idéer i oss män, så att vi tror att vi kom på det ;)

Man behöver ju inte hala fram den i akten men lek tanken med han då o då och se hur han reagerar.
 
Toppen