Pinsamt men kittlande...

Cissi

Medlem
Kön
Man
Är det bara grabbar på detta "forum"??? Skitsamma jag ska berätta...det är inte längesedan, några månader sen, i somras så satt jag på stadsbussen och som vanligt när tiden står lite still och när man har tid över för fantasier....för sååå kul är det att åka bussen ju, ni vet.

Jag hade hotpants-shorts på mig och får en sån där ofantligt uppkåtande tanke som gör mig kåt på nolltid. Jag satt ganska långt bak och det var inte många på bussen så jag satte upp ena foten på kanten som finns mot fönsterväggen,lät mitt långfinger leta sig in under ena hotpants-benet och in undet stringtrosan och började smeka mig själv väldigt diskret och oberört....det går ju faktiskt...

Men allt eftersom var jag på väg in i den kommande stunden och bara känslan av att sitta där och vara så kåt gjorde mig ännu kåtare. JAg hade inte tänkt fullfölja utan tänkt vänta tills jag kommit hem men jag eggade upp mig själv så det gick inte att sluta.

Får en skön och sammandragande och blöt orgasm och medans det går för mig är jag så pass stålsatt, rör mig inte, andas knappt då jag märker hur en äldre man sitta snett bakom mig och stirra på min hand som inte går att dölja där den letat sig under och arbetar snabbt och nästan orörligt. Förstår sen också att han inte var den enda som sett min lilla smygande och blygsamma akt...hehehe...och jag kände mig lite utelämnad måste jag säga men precis när det gick för mig och jag ser att gubben ser så blev jag om än ännu kåtare precis just då.

Han hade nog det inte lätt med att hålla ståndet nere...inte den andra heller....och jag kan fortfarade känna en enorm pinsamhet när jag tänker på det men jag kan också onanera åt situationen och fantisera om att jag hade vridit benen åt sidan och dragit stringtrosorna åt sidan så lite av fittan syntes och helt enkelt onanerat framför denna gubbes åsyn, helt ogenerat. Givetvis skulle jag aldrig göra det men tanken kan få det att gå för mig när jag tänker på hur kåt han skulle blivit och sen skulle jag helt kallt bara resa mig och gå av som om inget hade hänt.

Det gjorde jag i å för sig ändå...
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Härligt att höra din historia Cissi...
som sagt så har "nöden ingen lag" ditt lilla småpillande har du ju haft nytta
av i dina senare fantasier , och du har säkert funnits i de 2 männens fantasier
också.... pluss att du nu har låtit oss läsa om det och alla har säkert gjort sin
egen fantasi om detta. Tänk att det inte behövs så mycket för att lätta upp vardagen
lite.
Tack så mycket...




Some play hard to get , I play hard to want
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Jodå Hot Tott,visst har jag MSN men inte för allmänheten inte. Och om jag hade det så hade din ålder inte tilltalat mig.

Ciss Kiss
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Oj, oj...
Varför får jag aldrig sitta bredvid såna som du på bussen? (heh)
Du verkar vara en naturligt kåt tjej som inte skäms för det heller. Uppfriskande, tycker jag. Maila gärna så får kan jag berätta någon av mina egna historier åt dig...
mvh
Magistern
 

peeman

Ny medlem
Kön
Man
hehe jag skulle lätt ha tatt fram min kuk å runkat om jag såg dig på bussen! keep up the good work! :D

söker likasinnade tjejer!!
 
D

data_mannen -LÅST-

Gäst
det gör jag med ibland att få se en tjej som onanerar.

pillevippen..
 

anna_25_

Ny medlem
Kön
Man
hej på dig.
det är inte bara killar på onanera.se finns
några tjejer.
du och jag iallafall..
bara undra, om du bara är intreserad av
killar eller tjejer med??
kramar
ps.. fin berättelse,, hur ung var du då?
min mail är anna_1978_@hotmail.com om du är intreserad..

anna nilson
 

frequentic

Ny medlem
Kön
Man
haha, bussen är ju lite smått en klassiker. Jag bor i Göteborg så för mig blir det lite svårt med bussonani med alla kameror de satt upp. Men det är alltid kul att se andra 'fega exhibitionister'...:p
 
Toppen