Platser att runka på.

killeroy

Ny medlem
Kön
Man
porravdelningen på vidiouthyrningar är en av mina favoriter gjort det flera gånger på olika såna ställen faktiskt, och ävenen del andra. Det mest misslykade var när jag stoppade alla, ALLA mina kläder i en tvättmaskin när jag skulle tvätta så att jag kunde få lite naken runk i tvättstugan det var runt 12 på natten så det var ingen risk att någon skulle komma och se mig, problemet var att jag inte tänkte på att det bara var ca 15 grader där ute och efter 50min naken i 15 grades kyla fryser man ganska bra, det tar liksom kål på kåtheten...
 

spaceturner

Ny medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Bobby Peru

Dessutom så onanerade jag inte så traditionellt, utan "pullade" kuken med fingrarna. Såna orgasmer brukar bli mycket skönare och mer kittlande är andra. Jag hade ju inget val, hade en skjorta på mig, stack ner handen diskret som jag stoppade ner de i fickan ungefär, kärde ner på kalsongerna och fingrade på de. När ståndet kom var jag helt säker; jag måste komma! Och när jag gjorde det fatta jag inte hur. En sak är säker: det var en once in a lifetime-situation. Och sen blåste man alla, vilket var riktigt skönt d också. Var jävligt skraj att nån skulle upptäcka min lilla resa!

hur tusan pullade du kuken, hur gjorde du det?
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag runkade på en hotelltoa samtidigt som polaren duschade i samma badrum men bakom ett duschdraperi.
 

Marre__

Ny medlem
Kön
Man
på en skolgård mitt på dan :D stolt
på ett vaktfort från 2 världskriget precis bredvid en stor stig som leder till stranden. precis vid sprutet kom det en massa folk som såg allt.:oops: lite pinsamt.
på en arbetsplats.
precis efter gympan i skolan i omklädningsrummet.(alla hade gått va ensam kvar.;).
kommer inte på mer nu men e ganska stolt[}:)]
 

jasso1

Ny medlem
Kön
Man
en engelskatimme i skolan (satt längst bak)
ett hopptorn i spanien (på semester där)
bastun i simhallen
och i vattnet i en simhall (jag var 12 då)
 

Stenberg

Ny medlem
Kön
Man
har kört en gång i bussen fullt med folk runt om kring, ganska najs, men det skulle vara pinsamt om någon upptäckte det :p
 
C

chyken

Gäst
* På engelska lektion(2 gånger)
* språk lektion^^
* bilen med hela familjen
* bilen ett flertal andra gånger, fast själv vid typ ica eller något sånt..

japp thats it:D
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Hehe, de sitter väl inte på McD. De rör sig tack och lov så man kan kika både fram och bak.
Är det någon som lyckats ragga på en McD-brud??

JohanGöteborg.... Jobbat på McDonalds...
De har hänt MASSOR med smaskens på det jobbet...
Skiftledaren knullade med en av kassa-tjejerna... Dom skulle "inspektera" handikapp toaletten, men det var tydligen en del annat som skulle inspekteras samtidigt... :p

För egen del har jag inte raggat upp nån när vi jobbat, men på en av personalfesterna för ett gäng sommrar sen så hände det andra saker...
Kom hem från henne en halvtimme innan jag skulle börja jobba igen, så det var bara in i duschen och iväg till jobbet...
Lite lustig situation när hon klev på sitt skift två timmar efter mig...:)
Hur som helst, svar på frågan...
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Alltid älskat att riskrunka så har blivit en hel del. Men mina favoriter är.

* Under bordet med kuken ute familjemiddag hos en kompis.
* Längst bak i bussen med andra passagerare ombord. Kuken ute och spruta.
* Biograf under filmen. Kuken framme. Satt längst bak.
* På tunnelbanetåget med kuken framme. Massa ombord men skymde med min väska.
* Sittandes ensam på läktaren "sjuke" medan min gymnasieklass hade gympa. Många heta rövar i tajta gympakläder. :)
* I baksätet på min dåvarande flickväns föräldrars bil medan hon satt bredvid mig och hennes farsa körde. De va nice. Hon såg.
* Under kemilektion i gymnasiet under bordet. Kuken framme. Läraren tala och hela klassen där.
* I överslafen på en våningssäng med en klasskamrat i underslafen.
 

Agent47

Medlem
Kön
Man
Jag runkade en gång i vattnet på en enslig badplats. När jag sedan går därifrån, uppför ett mindre berg, ligger det en liten flicksnärta i en skreva. "Va det skönt i badet" säger hon med världens största flin. Jag ger mig tusen på att hon legat där och smygkikat på mig. Jag tar mig därifrån med snabba steg.

Alltså: Runka inte i vattnet på ensliga badplatser!
Jag hade erkänt och berättat precis hur skönt det var ;)
 
Toppen