Platser att runka på.

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Asså. Kan väl hålla med om att de är mindre trevligt att upptäcka att jeansen du provar har sats i byxfickan. MEN kan ändå förstår grejen att göra det. Att göra det förbjudna. För mig kan det vara upphetsande att vet att andra kommer utsättas för min sats.
Spruta tex. i en klasskamrats pennskrin en gång.
Kändes sjukt nice och spännande. Men så fort jag gjort det så insåg jag ju även hur korkat och elakt det var....
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan förstå känslan av spänning och upphetsning man kan få genom att runka i en provhytt, men har lite svårt att förlika mig med att man ska spruta i kläderna och hänga tillbaka dem, skulle själv kunna spruta i ett par trosor eller så men då skulle jag behålla dem och inte utsätta någon för en otrevlig upplevelse vilket det säkert är för den drabbade....
 

snoppp

Medlem
Ålder
72
Kön
Man
Under cykelturen, farligt runka men skönt.
Brukar bli lite småkåt av att cykla, hände lite då och då att jag var tvungen runka av mig. Denna gång hade jag kortbyxor och skulle ner till ett nakenbad så det kittlade lite extra i snoppen. Efter att styvnat till ordentlig pillar jag ut kuken ur byxan, låter den skava mot låret medans jag trampar. Möter ett äldre par så döljer kuken lite mot låret, då kommer sammandragningen, pungen drar sig samman, ollonet sväller upp och den bekanta kittlingen kommer, sperman börjar pumpa ut......................Sedan låg jag i diket med cykeln.
Fram kommer den äldre herren och frågar hur gick det. Tittar på mig en stund innan han gick Där låg jag med halvslak kuk och kladdigt lår.
Så runka inte under färd.
 

Love_me

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Jag runkade en gång i vattnet på en enslig badplats. När jag sedan går därifrån, uppför ett mindre berg, ligger det en liten flicksnärta i en skreva. "Va det skönt i badet" säger hon med världens största flin. Jag ger mig tusen på att hon legat där och smygkikat på mig. Jag tar mig därifrån med snabba steg.

Alltså: Runka inte i vattnet på ensliga badplatser!

Vad var det med ndet som var så farligt då? Du borde svarat att det var underbart! :) För dig då? :$
 

Love_me

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Väldigt respektlöst faktiskt.

Ja jag håller med dig och jag tror att om butikspersonalen skulle komma på dig så tror jag att dom skulle anmäla dig till polisen för att skadegörelse av deras kläder och deras egendom som inte går att sälja för att du har lagt din spärma där och jag kan säga att ingen vill ens fundera på att använda dom, eller du kanske använder andras begannade karlsonger?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja jag håller med dig och jag tror att om butikspersonalen skulle komma på dig så tror jag att dom skulle anmäla dig till polisen för att skadegörelse av deras kläder och deras egendom som inte går att sälja för att du har lagt din spärma där och jag kan säga att ingen vill ens fundera på att använda dom, eller du kanske använder andras begannade karlsonger?
Förargelseväckande beteende också.
 
F

Flunken

Gäst
Flera gånger på parker och buskage på sommaren... 2 gånger har jag blivit upptäckt av tjejer men fortsatte ändå med runket och sprutade...
En gång på en toa på ett varuhus i Bromma som var låst men personalen öppnade med nyckel...
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja det händer ofta på långkörningar att jag måste stanna för att runka, kör ofta samma rutter så man får sina favoritställen efter några resor och på flera av ställena syns det att fler än jag har haft sex då det ligger både trosor strumpbyxor och kondomer där, och jag får väll erkänna att det gör mig ännu kåtare att hitta sådant på mina runkstopp...:p
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja det kan man ju undra, läste nog bara de senaste inläggen och missade poängen.. Ska inte upprepas, hoppas du kan komma över det och kanske också visa hur det ska se ut *L*
 

helgesson

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag följde med morsan till simhallen en gång, för att sola i solarium... I solariet blir man ju lite låt och börjar dra i kuken. Men när det var färdigt kände jag för att simma en längd i bassängen, hade bara betalat för att sola och badvakten kom och undrade om jag verkligen betalat för att simma också. Skyllde på att morsan betalat och jag vet faktiskt inte.. han lät mig va och när jag senare stod i duschen fortsatte jag runka.. när jag precis sprutade kom badvakten igen och jag gissar att han fattade precis vad jag sysslade med.. lite pinsamt med tanke på det föregående också.
 
N

nyfiken20

Gäst
Hemma hos en polare när han åt middag
På en Danmarksfärjan Hemma på toan med olåst dörr
I översängen på en våningssäng med bror som sov i undersängen
Duschen i skolan.
Duschen på badhuset.
Duschen efter träning
På dass på Mcdonalds
I en skog på väg hem efter skolan
På dass på Bergakungen bio
Bland bergen på Amundön
I en sovsäck när ja tältade med kompisar
På dass hos en kompis när ja skulle sova över
I bastun som man kan boka där jag bor
 
Last edited by a moderator:

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Hemma hos en polare när han åt middag
På en Danmarksfärjan Hemma på toan med olåst dörr
I översängen på en våningssäng med bror som sov i undersängen
Duschen i skolan.
Duschen på badhuset.
Duschen efter träning
På dass på Mcdonalds
I en skog på väg hem efter skolan
På dass på Bergakungen bio
Bland bergen på Amundön
I en sovsäck när ja tältade med kompisar
På dass hos en kompis när ja skulle sova över
I bastun som man kan boka där jag bor

Fy fan va med många nice platser! :D
 
Toppen