Porrbio del 1

Amicus

Ny medlem
Kön
Man
Porrbio del 1

Jag hade varit väldigt kåt nu ett längre tag, och samtidigt hade jag bestämt mig för att våga gå in i en porrbutik för att köpa mig några porrfilmer som jag sedan kunde sitta hemma i lugn och ro och tillfredställa mig själv.

Butiken låg i en avskiljd gata i stan och fönsterna var täckta i svart så man inte kunde se in, vilket var skönt när man väl kommit in i butiken kunde ingen utanför se mig där.

Det pirrade i min mage när jag sakta gick längst gatan där butiken låg på.

Plötsligt hade jag butiken på vänstersida av mig, det var väldigt lite folk på gatan i det ögonblicket så jag avvek och plötsligt stod jag inne i butiken.

Belysningen var dämpad, och bara ett fåtal människor befann sig inne i butiken.

En äldre härre stod i ett hörn och granskade några porrfilmer och en meddelåldersman stod och tittade på sexleksaker, sen var det också en äldre dam som stod och lästen bakom disken där man skulle betala.

Jag kände hur spänningen inom mig var enorm, jag försökte att se så onervös ut som jag bara kunde och vandrade mot ett ställ av porrfilmer, väl framme kändes allt väldigt tryggt, för där stod jag själv med ansiktet på fodralen så i det tillfället kändes det bekvämt.

Jag tittade igenom de olika titlarna som fanns, alltifrån stora damer som kissade till smala tailänskor som knullade stora kukar.

Det fanns så många jag ville ha, men eftersom modet inte var så stort så valde jag i alla fall en ganska neutral svensk film.

Jag gick bort till damen bakom disken för att betala, och till min förvåning visade hon inga utryck för att det hela skulle vara pinsamt.

Efter att ha fått pengarna och lagt min film i en mörk neutral påse tittade hon på mig och frågade.

-Vi har även filmer för visning här till höger om du inte vet vilka filmer du vill köpa, sa hon.

För en kostnad av hundra kronor får du ta del av de filmer som spelas i de olika rummen, där finns även privata rum om du vill vara ensam. Sa hon med mjuk röst.

Jag vill egentligen bara ge mig därifrån så snabbt jag bara kunde utan att prata med någon, men eftersom jag var väldigt nervös, vågade jag inte ens tacka nej utan tog fumligt upp en hundralapp ur min plånbok och snabbt begav jag mig in till höger där hon visat att filmerna skulle vara.

Jag befann mig nu i en lång korridor med dörrar på båda sidorna, längst ner i korridoren var det två öppningar där det verkade vara öppna biografer med plats för flera.

Jag tog den närmsta lediga dörren jag fick tag i och låste om mig.

Jag satte mig ner på bänken inne i rummet. Rakt framför mig var det en tv och sidan om fanns bilder på de filmer man kunde välja att titta på, under tv:n fanns en hylla där det stod lite om hur det fungerade, jag blädrade igenom bladet, och vad jag förstod kunde jag trycka på en knapp för att titta in i nästa bås utan att de kunde se mig, med förutsättning att personen i det båset hade valt att tillåta tittare, likaså fick jag göra det valet och givetvist valde jag att inte tillåta tittare.

Filmen jag valde att titta på var en väldigt kinky film, eftersom jag ingen annan visste vad jag tittade på och att jag inte sett någon sådan film valde jag den värsta som de hade att erbjuda.

Det var en bondagefilm där en kille blev bunden, utnytjad på en massa olika sätt, dessutom tyckte jag den äldre kraftiga kvinnan på omslaget såg läcker ut.

Genast efter att filmen startat kände jag hur min kuk reste sig innanför byxorna, och allt eftersom filmen gick tog jag fram kuken ur gylfen och runkade den medans de eggande scenerna från filmen gjorde mig allt kåtare. När jag suttit ett tag funderade jag på att prova att titta in i nästa bås. Glasrutan framför mig avtecktes av en ridå.

Inne i nästa bås satt en ganska storväxt äldre man aldeles naken och runkade sin lilla kuk.

Det kändes väldigt pinsamt att titta på honom men allteftersom jag vande mig var det faktiskt väldigt upphetsande.

Han onanerade väldigt fort nu och jag såg hur han var nära, hans kuk var inte speciellt stor men som han sprutade. Det sprutade massor av sperma ut i det papper han hade i andra handen, då det gått för honom stängde jag ner fönstret och fortsatte titta på filmen.

Plötsligt när det höll på att gå för mig knackade det på dörren. Jag blev helt paff och drog upp gylfen så snabbt jag bara kunde och släckte ner filmen.

Eftersom jag inte visste vad jag skulle göra öppnade jag dörren lite röd i ansiktet.

Utanför stod gubben jag precis sett spruta sin kuk.

-Hejsan, jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med en sak?, frågade han.

-Ehh ja vad öhh gäller saken? Fick jag stammande fram.

Han kom in och stängde dörren om sig och låste.

- Jo jag såg när du kom in och tyckte du såg så läcker ut, Och nu är det som så att jag är så väldigt kåt att jag tänkte du kunde hjälpa mig att göra det skönare för mig.

-Du får givetvist betalt. Sa han´.

Han såg även min osäkerhet och påpekade att det enda jag behövde göra var att röra honom lite.

Eftersom jag skulle få 500kr för att röra lite på hans snopp så var det kanske inte så farligt.

Ha drog ner sina byxor och blottade sin lilla snopp för mig. Han tog min hand och la den om hans nu allt hårdare kuk.

-så ja Ohh vad härlig hand du har. Sa han med kåt röst och glansig blick.

Han satte sig ner på bänken och jag rörde min hand sakta och ovant.
Han gillade det i alla fall.

-Får jag lov att kalla dig slyna. Fick han hest fram. Och jag nickade.

Jag märkte själv att hela situationen faktiskt gjorde mig upphetsad.

-Ahhh. Din lilla slyna, runka min nu ordentligt. Krama min kuk. Mmm så ja.

Hela tiden pratde han med mig allt grövre ord kom ur hans mun. Hans kuk hade nu blivit stenhård av min runkande hand.

Vill du inte slicka lite på den? Snälla bara lite på tungan, bad han.

Men jag skakade klart på mitt huvud.

-kom igen, din hand är så skön men det skulle ge mig så mycket om du bara slickade lite, du kan få 100kr till. Bad han mig.

Jag tittade på hans styva lilla kuk och satte mig ner på knä mellan hans ben. Försiktigt sträckte jag ut tungan och blundade. Min tunga nuddade hans glänsande ollon.

Ohh jaaaa fick han fram i en suck! Duktig liten slyna. Han tog samtidigt tag om mitt huvud med båda handerna och pressade min mun ner mot hans kuk. Jag fick den i munnen.

Han var nu väldigt bestämd i sin handling och juckade villt mot mitt huvud, som om han slarvigt munknullade mig, kuken träffade kinden lika ofta som den gled in i min mun.

Ohh riktigt litet sug luder är du, väste han fram, eftersom skadan redan skett så gjorde jag inget större motstånd.

Hans kuk var överallt i mitt ansikte, vissa gånger klöktes jag av att han råkade komma så långt ner i min hals.

Han lyffte upp sina ben och tryckte mitt ansikte mot hans stjärt. Eftersom jag blundade, och sträckte ut min tunga slickade jag hans analöppning mellan varven och fick kuken i munnen i nästa andetag.

Jag kände hur han juckade mitt ansikte allt häftigare samtidigt som han talade om hur duktig slyna jag var.

Plötsligt höll han mitt ansikte en bit ifrån sig och brutalt runkade sin kuk i mitt ansikte.

Sperman sprutade än en gång i massor men denna gång i mitt ansikte. Det rann från min näsa, mun ja över hela ansiktet då han nästan skrek ut sin orgasm.

-Fy fan vad skön du var. Ett riktigt litet sprut luder. Sa han medans han la 600kr på golvet.

När han pustat ut drog han upp sina byxor och gick därifrån.

Jag satte mig på bänken skamsen och otillfredställd, visste inte vad jag skulle ta mig till. Där satt jag chockad och utmattad, nersprutad av en okänd mans sperma i hela ansiktet.

Vad jag dock inte visste var att i båset intill hade tillgång till att se mig där jag satt nu och under hela den tiden gubben varit inne hos mig….

Vill ni höra fortsättningen?

Ursäkta den oredigerade och hastiga novellen men jag får snygga till den vid ett senare tillfälle *L*
 

Amicus

Ny medlem
Kön
Man
Okej då skall jag försöka fortsätta där jag slutade.
EN fortsättning kommer när stämningen infaller sig *L*
Trevlig helg.
 
Toppen