Porrbio på Gran Canaria

P

PeterGBG

Gäst
Jag & min dåvarande fästmö hade åkt ner till Maspalomas på Grand Canaria för att fira våran förlovning.

Resan hade gått bra & vädret var helt underbart. Varmt & skönt. Nästan för varmt. Vi hade 46 grader i skuggan hälften av dagarna. Vilket gjorde att min fästmö blev väldigt slö. Kan förstå varför dem har siesta i Spanien.

Jag å andra sidan gick för att utforska lite. Kollade in ett köpcentrum som heter Yumbo. Hittade två sexbutiker. Båda hade bio. Den ena var bara för gay killar, den andra för alla typer av sexualitet.
Skulle egentligen ner & bada i havet, men blev nyfiken på den sistnämnda.

Betalade & gick in. Var den minsta salong man kan tänka sig. Och jag var ensam. Efter att ha runkat en tag, kommer ägaren in.
Drar ner sina byxor & slänger fram den största kuk jag sett. Han börjar oxå runka & frågar om jag någonsin sugit kuk innan.
Svarade att jag sugit av en kille innan men det var när jag var i yngre tonåren.

Han ställde sig framför mig & frågade om jag var sugen. Runkade hela tiden & hade aldrig vart så kåt som jag var då. Då kände jag att min kuk exploderade. Sprutade rakt på hans kuk & pung.

Sen kunde jag inte hålla mig. Sög & runkade för glatta livet tills han sprutade ner hela mig. Efteråt var jag lika kåt & hård igen. Fick samma behandling tillbaka.

När jag väl kom hem till hotellet igen, frågade min fästmö hur det var i havet. Svarade glatt att det var skönt. Och behöll att jag sugit den vackraste kuk jag sett för mig själv.

Har tänkt på denna händelse flera gånger efteråt. Alltid blivit lika kåt. Men det har aldrig blivit av att jag sugit kuk igen.

Älskar verkligen tanken på att få pröva på kuk igen. Bli nersprutad av en stor kuk.
 
Toppen