Porrsurfade

kille71

Medlem
Kön
Man
Den här historien har utspelad sig för flera år sen. jag hade ingen stor vana med Porr på nätet utan satt bara ibland i ett Datasal som blev använd av alla i en utbildning jag gjorde.
En fredag eftermiddag, jag kände mig säkert och trodde att ingen var kvar förutom mig, satt jag mig fram för en av datorerna och började surfa. Efter ett tag kom jag in på en fusker site ( jag tror inte det finns kvar idag) och hittade där bilder ifrån partyhardcore.com. Jag hade aldrig förut sett något liknande och föll direkt… jag blev så kåt att jag inte märkte någonting kring mig. Min kuk var så styv och hård i byxorna att det började göra ond. Så jag bestämde mig för att öppna byxan och släppa fram den, men jag gömde han under tangentbordsutdragen. Inte hellre runkade jag utan det var bara för att släppa ut han.
Plötsligt öppnades dörren till rummen och en tjej ur utbildningen kom in. Jag blev så skrämd av det att jag kom på en gång och sprutade satsen under skrivbordet samtidigt som jag stängde alla fönster och försökte ser lugnt ut. (hon kunde inte ser skärmen) Hon satt sig precis bredvid mig och började jobbar vid datorn. Efter en lite stund frågade om allt var ok med mig, jag verkade lite konstig.
Jag pressade fram en, nej jag mår inte så bra…, men kunde inte lämna rummet eftersom min kuk låg fortfarande fram dragen och under bordet var allt kladdig från mitt sprut.
Efter ca 10 minuter gick hon igen och jag kom ur situationen. Jag tror inte hon märkte nånting fast det måste har luktad otroligt mycket efter sperma.
Det var vad jag kommer ihåg, det mest pinsamma upplevelse jag har varit med om.
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Åh fy fan va jobbigt! Och pinsamt! Tänk om du blivit påkommen!

Jag råka ut för en liknande grej när jag var hemma hos en kompis. De va bara vi där och han skulle gå och göra ett prov på skolan så jag passa på att utnyttja mig av hans betydligt snabbare internet. Men han går dit och sen tillbaks på direkten eftersom han missuppfattat tiden. Så jag står med kuken i ena handen och med en papperskorg i andra, för att fånga satsen i. Jag sprutar samtidigt som jag hör ytterdörren öppnas. Stressar som fan för att ställa allt i ordning både i datorn och i rummet och hinner därför inte stänga gylfen eller stoppa in den innanför kallingarna. Han kommer in och jag sitter extremt framåtlutad för att inget ska blottas. Han förklarar att provet inte börjar än på en halvtimma och vi sitter och snackar tills han går. Medan sitter han alltså brödvid papperskorgen med fortfarande varm sperma liggandes på papprena på toppen i korgen.

Så jag tror jag vet ungifär hur du kände dig. :)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Åh fy fan va jobbigt! Och pinsamt! Tänk om du blivit påkommen!

Jag råka ut för en liknande grej när jag var hemma hos en kompis. De va bara vi där och han skulle gå och göra ett prov på skolan så jag passa på att utnyttja mig av hans betydligt snabbare internet. Men han går dit och sen tillbaks på direkten eftersom han missuppfattat tiden. Så jag står med kuken i ena handen och med en papperskorg i andra, för att fånga satsen i. Jag sprutar samtidigt som jag hör ytterdörren öppnas. Stressar som fan för att ställa allt i ordning både i datorn och i rummet och hinner därför inte stänga gylfen eller stoppa in den innanför kallingarna. Han kommer in och jag sitter extremt framåtlutad för att inget ska blottas. Han förklarar att provet inte börjar än på en halvtimma och vi sitter och snackar tills han går. Medan sitter han alltså brödvid papperskorgen med fortfarande varm sperma liggandes på papprena på toppen i korgen.

Så jag tror jag vet ungifär hur du kände dig. :)

Jupp, låter bekant. Ingen roligt situation det där...:D
men du klarade dig också galant ur situationen.
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Åh fy fan va jobbigt! Och pinsamt! Tänk om du blivit påkommen!

Jag råka ut för en liknande grej när jag var hemma hos en kompis. De va bara vi där och han skulle gå och göra ett prov på skolan så jag passa på att utnyttja mig av hans betydligt snabbare internet. Men han går dit och sen tillbaks på direkten eftersom han missuppfattat tiden. Så jag står med kuken i ena handen och med en papperskorg i andra, för att fånga satsen i. Jag sprutar samtidigt som jag hör ytterdörren öppnas. Stressar som fan för att ställa allt i ordning både i datorn och i rummet och hinner därför inte stänga gylfen eller stoppa in den innanför kallingarna. Han kommer in och jag sitter extremt framåtlutad för att inget ska blottas. Han förklarar att provet inte börjar än på en halvtimma och vi sitter och snackar tills han går. Medan sitter han alltså brödvid papperskorgen med fortfarande varm sperma liggandes på papprena på toppen i korgen.

Så jag tror jag vet ungifär hur du kände dig. :)

Jupp, låter bekant. Ingen roligt situation det där...:D
men du klarade dig också galant ur situationen.

Nja... jag ska inte klaga helt på situationen då jag gillar riskabla grejer. Så jag har runkat en hel del åt minnena nu så här senare. :D Men då kändes de skit läskigt och pinsamt. :oops:
 
Toppen