Quickshot vs Quickshot Riley Reid

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänker köpa mig en Quickshot och trodde först att det bara var det yttre som skiljde dessa två åt men verkar vara annan textur i Riley Reid, är RR värd merkostnaden eller är det hugget som stucket?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänker köpa mig en Quickshot och trodde först att det bara var det yttre som skiljde dessa två åt men verkar vara annan textur i Riley Reid, är RR värd merkostnaden eller är det hugget som stucket?

Texturerna i Quickshot spelar inte så stor roll då kanalen är så kort. Jag skulle säga att det är värt att satsa på de billigare där istället för de som porrstjärnorna promotar. Känslan i dem är som väldigt lika allihopa på grund av den korta kanalen.
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Också nyfiken på en sån :) hur menar du @jm med kanalen, är den för kort? Alltså bör man i så fall satsa på något helt annat?
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Texturerna i Quickshot spelar inte så stor roll då kanalen är så kort. Jag skulle säga att det är värt att satsa på de billigare där istället för de som porrstjärnorna promotar. Känslan i dem är som väldigt lika allihopa på grund av den korta kanalen.
Det fick bli Riley-varianten då den vanliga genomskinliga var slut, vantage hittade jag på nån annan sida men då för 399:- så i stort sett samma som Riley som var nedsatt. :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Också nyfiken på en sån :) hur menar du @jm med kanalen, är den för kort? Alltså bör man i så fall satsa på något helt annat?

När kanalen är kortare så märks inte texturskillnaderna speciellt mycket. De är sköna, men i en vanlig fleshlight så känner du av alla knottror och olika variationer av tryck på ett helt annat vis. Så ja, en vanligt FL är skönare, men en quickshoot tar igen mycket på enkelheten att rengöra, torka och även förvara. :)
 
Toppen