Rapport från Manhattanbesök 18 dec 2022:

M

MrTom

Gäst
Efter en halvtimmes letande ställde jag mig vid övre sugbänken för att se om nåt skulle hända, en man i 50-årsåldern ställde sig bredvid mig. Han var klädd i kostym och var säkert 190cm lång, jag kröp under för att se om han var villig att bli avsugen, han flyttade sig så att jag hade hans underliv precis framför mig. Jag smekte sakta över hans gylf och kände genom tyget en halvhård kuk, jag drog ner gylfen och plockade fram hans nu allt hårdare kuk och jag passade på att släppa ner byxorna till hans fötter. Jag runkade hans bamse en stund innan jag fyllde min mun med hans stora ollon, jag hörde hur han stönade till när min tunga bearbetade hans stora ollon och jag försökte få in hans bamse så långt ner i halsen jag kunde. Hans andhämtning ökade successivt när jag intensifierade min sugning men jag höll igen lite för att inte han skulle komma för fort, en sån fin kuk vill man kunna suga så länge som möjligt. Efter en stund kom en annan man som ställde sig bakom mannen jag sög, han sökte mannens kuk men han märkte att det var upptaget där. Såg hur den nyanlände ställde sig på knä bakom mannen och började rimma honom, nu blev han skönt behandlad både fram och bak och om möjligt hårdnande hans kuk ännu mer när hans anus blev skönt stimulerad. Nu kunde han inte hålla sig längre utan han sprutade en stor sats i min mun som jag knappt han svälja, jag slickade ren hans nu allt mjukare kuk och mannen bakom honom reste sig och försvann innan han själv också försvann.

Jag hann få en skymt den rimmande mannen och jag var nu så kåt efter den sköna avsugningen så jag tänkte försöka hitta honom för att få samma behandling, inte så ofta man träffar nån som gillar att rimma en anus! Jag ställde mig vid gången där gloryholebåsen finns, längst till vänster finns ett bås med stort hål där man kan sätta in rumpan för en skön behandling. Antingen kan man bli påsatt eller rimmad, jag hoppades att mannen jag letade efter skulle dyka upp. Jag fick vänta en stund men till slut dök han upp, jag smet snabbt in i det vänstra båset och stängde efter mig. Snart hörde jag nån som kom in i båset bredvid och det var han, jag ställde mig med min nakna stjärt framför det stora hålet och snart kände jag hur en hand smekte mig över stjärten. Han började fingra mig försiktigt mellan mina skinkor och strax började han slicka mig därbak, snart nådde hans varma tunga min anus. Det var härligt att känna hans varma tunga försöka tränga in i min trånga stjärtfitta, jag har svårt att få stånd nuförtiden pga min ålder(75år) och mediciner som jag äter men nu fick jag i alla fall halvstånd på kuken! Han bearbetade intensivt min anus och jag njöt och runkade min kuk och snart kände jag orgasmen komma, en lång intensiv orgasm som var oerhört skön att få efter dessa sköna upplevelser! Jag sjönk ner på stolen alldeles utmattad och jag hörde hör mannen i båset bredvid lämnade båset! Ännu en skön stund på Manhattan!
 
Last edited by a moderator:
Toppen