Rastplatstoaletter

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Förr var jag rätt myvket på rastplatser, och den signal jag använde då och som fungerade bra, var att jag satt och läste en porrtidning.
Höll upp den så att lite av den syntes (så man inte visade för mycket för någon som inte var där för sex).
Många går ur bilarna och går runt lite, såg dom då tidningen så kom dom fram efter ett tag, på kvällen hade jag innerbelysningen tänd, kuken framme under tidningen.
Kom någon fram och tittade genom rutan såg dom att jag kollade porrbilder, stod dom kvar så lyfte jag tidningen och visade att jag runkade.
Då brukade dom knacka på och fråga om jag ville ha hjälp, och vissa stod kvar utanför bilen, tog fram kuken och runkade.
Nu finns det inga tidningar, så svårare att visa något, men är jag på en rastplats när det är mörkt, killar jag på porr i mobilen, och är det någon i närheten, som sitter själv i bilen, så håller jag upp mobilen så att den syns och då brukar dom fatta att jag runkar och kollar porr, kommer fram och knackar på och hör om man vill ha sällskap.
Man märker rätt lätt vilka som är där för sex och vilka som bara rastar.
Kolla efter bilar där någon sitter själv, och bara sitter där, går dom inte ut, så ta en liten promenad en bit ifrån deras bil och kika in, då lär du nog för det mesta se att dom runkar.
Ja, ett "problem" jag kan känna är ju att jag blir generad om någon skulle se mig. Men samtidigt känns det upphetsande... Det är förbjudet på många vis, därför det blir lockande. Samtidigt som jag känner att så länge inte jag ser barn i närheten så kan väl jag få använda min "private space" till lite njutning. Alltså vuxna män ska väl klara att se mig runka lite... ;)
 

Sugenkille

Medlem
Ålder
64
Kön
Man
Hoppas på lite värme ute snart, så man kan besöka rastplatser för lite sköna stunder, antingen på toa eller i bilen, sist var i Sala på, på rastplatsen där, parkerade bilen och såg killen i bilen bredvid leka med kuken inannför byxorna, knakade på och frågade om han ville ha hjälp…..han föreslog toan på baksidan, vi gick dit och han drog ner byxorna och jag runkade honom med min kuk tryckt mot hans bak, han njöt och sprutade skönt efter en stund…
 
Toppen