Recension: Fleshlight Quickshoot

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Fleshlight Quickshoot är en minivariant av en Fleshlight och är på så vis mer portabel och lättare att gömma undan. Jag skulle nog säga att det är den enda Fleshlighten som är riktigt portabel och när den ligger i väskan så ser det mer ut som en burk kräm eller något. Om man då inte har den genomskinliga då är det rätt uppenbart vad det är.

Det är en mindre variant och den har då både före och nackdelar. Den stora nackdelen är att jag inte kan bestämma något "sugande" med locket och att hela min kuk passerar helt igenom och ut på andra sidan. Den har visserligen ett innandöme, men då den är så liten så känns det knappt och skulle nog egentligen bara kunnat vara en mjuk ring och det hade i princip känts likadant.

Det finns dock en fördel och det är att man ser kuken och har man då den genomskinliga (som jag) så blir det en väldigt trevlig upplevelse, plus att jag även ser sprutet då jag kan tycka kuken rakt igenom. Vilket också har fördelen att Quckshoot är enkel att rengöra. Bara skölja med vatten, torka lite och sen lägga undan. En annan fördel är att den är otroligt bra att kombinera med en avsugning. Låta kuken tränga igenom och sen direkt in i en varm mun. Ja behöver jag säga mer?

Jag skulle inte säga att Quickshoot konkurrerar med övriga Fleshlight, utan är mer ett komplement vilket också märks på att den är billigare. För priset på runt 300 kr får man dock en väldigt solid produkt för resan, förspelet eller egentiden.

fleshlight-quickshot-vantage-5.jpg
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Man kan ju göra en clone a Willy men hur gör man det samma på kvinnans kön
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Man kan ju göra en clone a Willy men hur gör man det samma på kvinnans kön

Det finns kit för det också, dvs gjuta av en kvinnas kön,

är lite nyfiken på att prova göra en clone a willy, mest för att det verkar lite kul :p
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Det finns kit för det också, dvs gjuta av en kvinnas kön,

är lite nyfiken på att prova göra en clone a willy, mest för att det verkar lite kul :p
jag funderar på en clone a willy till min egen kuk mitt ex saknar mitt stora ollon
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Den där såg intressant ut! Smart med analt på ena sidan och vaginalt på andra. Känner man någon skillnad?
Fittan är mer öppen, analen är trångare. Men den är ju kort. Penetrerar man fittan så kommer kuken ut ur analen, och tvärtom. Sen är den genomskinlig, så man kan se all action. Men den är skön!
 
  • Gilla
Reactions: jm

Nilsen73

Ny medlem
Kön
Man
Blev jävligt kåt av att läsa detta. Har inte kommit på snart tre veckor pga omskärelse, jävligt ont att bli hård!

Jag har en fleshligjt? Finns det något bättre på marknaden? Utom äkta vara naturligtvis!
 

Nilsen73

Ny medlem
Kön
Man
Ok vilken tycker du är bäst av de olika modellerna. Jag är typ sugen på en extremt tight! Någon att rekommendera specifik sleeve?
 

Nilsen73

Ny medlem
Kön
Man
Fick min på en herrmiddagar! Kompisar som visste att jag var påväg att skilja mig. Funderar nu på om jag skall köpa ny? Någon som är riktigt bra?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick min på en herrmiddagar! Kompisar som visste att jag var påväg att skilja mig. Funderar nu på om jag skall köpa ny? Någon som är riktigt bra?

Personligen tycker jag inte de inte skiljer så mycket, alla är otroligt sköna oavsett. Dock sägs det ju att Stamina trainern ska vara något unikt. :)
 
Toppen