Recension: Lovense Hush Butt plug

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
maxresdefault.jpg


Lovense gör leksaker som går att remote-styra via en app i telefonen eller läsplattan (funkar både i IOS och Android). De går dessutom att synka dem med varandra så man i princip kan ha sex på distans. Det är då tänkt med dildon och den mer fleshlight-liknande saker som är menat för killar. Motorerna simulerar när dildon förs in och ut, och dildon vibrerar i synk. Butt pluggen jag köpt är dock lite annorlunda i den bemärkelsen.

Butt pluggen drivs av samma teknologi men är mer riktad till att använda solo eller att partnern kontrollerar den via appen på distans. Det är givetvis ingen billig leksak, men som med de flesta saker får man det man betalar för.

Butt pluggen i sig är gedigen och "lagomt" stor. Detta är givetvis något som är högst personligt och jag är rätt van vid anal stimulans vid det här laget så jag kan ta rätt stora grejor där bak med uppvärmning. Men med mycket glidmedel tror jag de flesta kan få in denna plugg. Det jag direkt upptäcker är att den är otroligt behaglig att ha inne. Det går att sitta utan att någon hårt tar och inga rörelser känns obehagliga (dvs jag går inte som jag bajsat ned mig). Jag har gått runt med den en hel dag faktiskt utan att jag haft någon känsla av att den ska falla ut eller att det skapat några andra problem.

Vibrationerna i pluggen är nog de starkaste jag upplevt och förutom att styra går det via appen går det göra egna vibrationsmönster men även ladda ned andras mönster och bara köra igång. Pluggen går även att synka på musik och vibrerar då i takt med din favorit låt. Var en intressant upplevelse.

Det bästa är dock att låta någon annan på distans styra den. Jag lät frugan ha kontrollen en hel dag och få de där små buzzarna under dagen som hon skickade var otroligt skönt men gjorde mig också otroligt kåt. På kvällen slängde jag henne på sängen och tog henne bakifrån medan hon fortsatte ge mig vibrationer och lagomt till jag kom så körde hon upp allt till högsta så jag skrek högt när sprutade över hennes rygg. Har även testat solo, att bara sätta på ett mönster och runka. Funkar lika bra det.

Pluggen är lätt att ladda och håller i cirka 6 h, vilket gör att det håller en hel dag med lätthet om man inte har på vibrationerna hela tiden. Appen är smidig och lätt att förstå sig på. Synkningen är enkel och att låta någon annan styra är både tändande och skönt.

Att 800 kr kan anses vara mycket för en analplugg kan jag förstå, men jag anser också att detta är nog den enda analpluggen du behöver. Den sitter skönt, lätt att rengöra och fantastiskt rolig att leka med. Ska nog köpa en till så vi kan leka samtidigt med varandra.
 
R

Rollo1

Gäst
Tack för en bra recension. Har haft den där Lovense-tekniken i skallen sen jag såg den på cam4. Verkar riktigt bra.
 
Toppen