Recension: Swiss Navy: Premium Masturbation Cream

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har alltid gillat att onanera med glidmedel eller olja. Tänkte när jag såg en dedikerad kräm för just handföring måste jag testa. Sagt, gjort och beställt!

Det första som slår mig är att det verkligen är en tjock kräm, till skillnad då från vanligt glidmedel, och känns nästan som handkräm, vit är den också. Först tänkte jag att detta nog inte blir så bra trots allt då jag gillar när det är bra slätt glid utan att det kladdar. Så tar lite i mellan tummen och pekfingret och inser att krämen löses sakta upp av värmen och rörelsen.

När jag tar lite i handen och smörjer in min väntande lem så är känslan bra och krämen stannar där jag applicerar den. Olja och glidmedel kan ju annars hamna lite varstans, men denna kräm stannar där den är. Det är inte förrän jag kört ett tag med handen upp och ned som den "aktiveras" och blir väldigt glidig. Glidigare än något annat glidmedel jag använt. Känslan är också fantastiskt skön och att dra tillbaka förhuden samtidigt som jag bara smeker ollonet gör att jag ofrivilligt stönar högt.

Att det är så bra glid gör också att jag kan hålla på länge och när jag legat på gränsen i 20 min för att sen få den där utlösande orgasmen (utlösande var ordet också) tappar jag nästan medvetandet. Rengöringen är också relativt enkel. Förutom att jag har sperma överallt så är krämen hyfsat lätt att tvätta bort med tvål och vätten. Dessutom lämnar krämen huden mjuk och behaglig. Detta är ett plus då andra "sexleksaker" är jobbigare att rengöra och man har inte direkt lust efter "akten".

Värt att nämna är också att krämen går utmärkt att använda till vanlig massage för rygg och axlar. Det den egentligen inte är lämpad som är just sex, då rekommenderar jag istället vanligt vattenbaserat eller silikonbaserat glidmedel. Men det är fint att ha något som är dedikerat för mina privata stunder.

Rekommenderas starkt!

13175_1.jpg
 

killen18sthlm

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
Härligt, den måste jag prova! Kan bra med en länk till där du köpte den ifrån ;) nu får lata jag googla fram den :D
 
Toppen