Rensa historiken

martin2500

Medlem
Kön
Man
jag e ingen data hacker och får ofta be om hjälp med krånglande datorer.

Som tur e har min tjej en kompis som e jätte bra på datorer...jag har lärt mig att gå in i verktyg och rensa allt historiskt...bra med det ...gör jag alltid efter mina besök på sidor med erotiskt natur...(ganska ofta :)

denna gång behövde hon söka hjälp på internet för att åtgärda problemet varpå hon trycker "CTRL" och "T". På hela sida dyker då dem mest besökta addresserna upp i miniatyrer. 2 av sidorna var väl rumsrena och resten porrbilder och porrsidor...hmm..

varför kände jag inte till detta innan! har rensat där med nu....som tur var var det bara hon där och inte min tjej...oj då sa hon bara och skratta lite...det e likadant hos oss sa hon...min kille fattar inte att jag ser vilka sidor han varit på...

blir i efterhand lite kåt av att hon vet det nu...

gissa vilken sida som var den mest besökta?? Onanera.se såklart!

hare bra!
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Hehe. Jag känner typ igen situationen.

Jag bruka tillbringa ganska mycket tid hos en kompis förr. När jag skolka och så. Men han bruka ibland fortfarande gå på de lektionerna han gilla.
Vilket innebar att man blev lämnad ensam hemma hos honom.

Så man satte ju sig vid deras familjedator och porrsurfa. Drog en runk och la satsen i papperskorgen bredvid.

Detta va ju dock datorn han runka vid också och tämligen ofta radera historiken på, eftersom de va familjedatorn. Så han upptäckte ju ganska snabbt va jag höll på med.
Hehe. De va första gången jag såg att man kunde se historiken. :oops:
Han ägde mig liksom med bevisningen. De va lite skämigt.
Men sen sa han inte mycket mer om de och de tog jag lite som en "go a head"-signal och forsatte. :D
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
När jag bodde hemma hade jag som regel att aldrig porrsurfa på mina föräldrars laptop utan bemöda mig med att flytta mig till min egen dator bara för att inte riskera nåt men satt och chattade på msn på morsans dator och fick en massa porrlänkar tipsade av kompisar så till slut klickade jag in än då...

några timmar senare, min mamma tryckte neråtpilen till höger om adressfältet för att gå in på nåt... Det var både tnaflix.com, free6.com, gagfactor och massa skit. Det var pinsamt då. Idag skulle jag inte brytt mig.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det är en trygghet med IE8

Man trycker ctrl+shift+P och vips surfar man utan att det lämnar några avtryck:)
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
"Ctrl" + "T" öppnar ju bara en ny flik!!! hur kunde hon se allt då

När jag öppnar ny flik får jag upp dom senaste sidorna i miniatyr som en slags förstahandsval på vilken sida jag vill besöka. ser ut ungefär som ett bildgalleri.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
"Ctrl" + "T" öppnar ju bara en ny flik!!! hur kunde hon se allt då

När jag öppnar ny flik får jag upp dom senaste sidorna i miniatyr som en slags förstahandsval på vilken sida jag vill besöka. ser ut ungefär som ett bildgalleri.

Ok har nog med nån inställning då att göra för jag får inte upp nån sån sida bara en ny sida att skriva in en ny adress på
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jag besöker bara onanera.se som mest och bryr mig inte speciellt mycket om vad som syns i historiken. Jag skäms inte för att jag gillar att vara här inne. Och killen jag träffar nu, som varit inne på min dator några ggr har inte reagerat något.:)
 

megapixel

Medlem
Kön
Man
Fin historia ;)

Själv bryr jag mig inte om historiken längre, fast mina vänner ofta tar sig en sväng vid datorn när de är här, jag pratar öppet om hur porrglad jag är ;)
 
Toppen