Ribba så alla kan se det

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag var i en Konsum-butik för att köpa lunch, och talade med min dåvarande tjej på mobilen. För mig räcker det ofta att höra hennes röst så får jag stånd (det var verkligen inget porrigt samtal, jag bara tände på henne). :cool:

Det fick jag nu, "allan i brallan" blev en kanonribba! Hade jag haft tajta jeans hade det inte synts så mycket, men nu hade jag kostymbrallor och boxers, så de såg ut som ett tält där nere, med själva ribban i mitten om ni förstår? :)

Svårt att dölja, mobilen i ena handen och maten i andra... Jag försökte vända mig mot väggen, men tjejen bakom mig i kassakön fick syn på hur det stod till.... Hon tittade rakt på "tältet" i smyg, med ett glatt flin, och jag tyckte det var superpinsamt att hon såg mitt stånd... :) Tror kassörskan oxo såg det, hehe, hoppas att dom hade kul åt det... ;)

Man borde ju ha blinkat till kassörskan och skojat bort det "Du får ju inte va så sexig på jobbet ju!", men jag tyckte de var pinigt, hehe...
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Måste ju va hemskt att inte kunna kontrollera sin upphetsning och att det syns så väl på män... ;) ;)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Man borde ju ha blinkat till kassörskan och skojat bort det "Du får ju inte va så sexig på jobbet ju!", men jag tyckte de var pinigt, hehe...
jag tror att hon hade blivit mer skenerad än du då :cool:

Måste ju va hemskt att inte kunna kontrollera sin upphetsning och att det syns så väl på män... ;) ;)
Det lät nästan nedlåtande. Men sammtidigt härligt nedlåtande :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag var i en Konsum-butik för att köpa lunch, och talade med min dåvarande tjej på mobilen. För mig räcker det ofta att höra hennes röst så får jag stånd (det var verkligen inget porrigt samtal, jag bara tände på henne). :cool:

Det fick jag nu, "allan i brallan" blev en kanonribba! Hade jag haft tajta jeans hade det inte synts så mycket, men nu hade jag kostymbrallor och boxers, så de såg ut som ett tält där nere, med själva ribban i mitten om ni förstår? :)

Svårt att dölja, mobilen i ena handen och maten i andra... Jag försökte vända mig mot väggen, men tjejen bakom mig i kassakön fick syn på hur det stod till.... Hon tittade rakt på "tältet" i smyg, med ett glatt flin, och jag tyckte det var superpinsamt att hon såg mitt stånd... :) Tror kassörskan oxo såg det, hehe, hoppas att dom hade kul åt det... ;)

Man borde ju ha blinkat till kassörskan och skojat bort det "Du får ju inte va så sexig på jobbet ju!", men jag tyckte de var pinigt, hehe...

Det skulle inte förvåna mig om du blir kassörskans onaniobjekt nu;):p:love::love:
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det beror ju lite på vad man har för byxor på sig.

Med jeans går det ju att dölja ståndet en del.

Men har man mysbyxor då står det rakt ut.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
jag hade ju problem att dölja det hos sjukgymnasten när jag spelade fotboll och hade dåliga ljumskar:oops::oops:
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Får själv lite problem ibland när jag sitter i en bubbelpool på badhuset och nån stråle massserar lite för gott. Kan va lite jobbigt och resa sig upp ur bubbelpoolen med halvstånd när shorsten sitter åt så när de är blöta :oops:
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
När jag var yngre var jag rätt ofta skraj att man skulle råka vara hård när man höll på och kompiskramades i skolan... Tror nog att några tjejer fick känna :)
 
Toppen