Rollon-deoflaska som sexleksak för tjejer

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Letade efter en tråd som jag vet finns här nånstans
som behövs återupptas!

Att återanvända en tom ursköljd rollon-deoflaska & fylla den med olja
(olivolja, glidmedel..) & rolla lilla musen

det ska tydligen vara en h ä r l i g känsla, som att bli slickad..
berätta gärna om ni har lr om ni provar;)
 
G

Guest

Gäst
Letade efter en tråd som jag vet finns här nånstans
som behövs återupptas!

Att återanvända en tom ursköljd rollon-deoflaska & fylla den med olja
(olivolja, glidmedel..) & rolla lilla musen

det ska tydligen vara en h ä r l i g känsla, som att bli slickad..
berätta gärna om ni har lr om ni provar;)

Låter skönt ju
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag har också läste tråden någonstans och funderat på att testa, men det har ännu inte blivit av. Har tom köpt en speciell deoflaska för detta ändamål. Måste sett konstigt ut i affären när jag stod och tittade på vilka av alla deoflaskor aom man kunde skruva av toppen på för att kunna fylla på olja :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har också läste tråden någonstans och funderat på att testa, men det har ännu inte blivit av. Har tom köpt en speciell deoflaska för detta ändamål. Måste sett konstigt ut i affären när jag stod och tittade på vilka av alla deoflaskor aom man kunde skruva av toppen på för att kunna fylla på olja :)

flaskor... jag fick tipset om rexsona, samt nivea
det är lätta att ta av locket på, rullen..

mmm, det måste ha varit en syn;)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
För en kvart sen satt jag med en oljig deoflaska och försökte se (känna ;)) det sköna med den, men tyvärr. 0 påäng av 10 möjliga. Vill ha mer friktion mot klittan, den där är alldeles för "len". Vill även ha lite mer tryck mot klittan samtidigt som jag smeker den och visst kan man trycka flaskan hårdare mot, men den liksom bara glider undan... Ingen hit, tyvärr. Hade hoppats på en guldorgasm......och den fick jag visserligen, men av Herr Rabbit och inte av någon gammal deoflaska ;):cool:
 
G

Guest

Gäst
För en kvart sen satt jag med en oljig deoflaska och försökte se (känna ;)) det sköna med den, men tyvärr. 0 påäng av 10 möjliga. Vill ha mer friktion mot klittan, den där är alldeles för "len". Vill även ha lite mer tryck mot klittan samtidigt som jag smeker den och visst kan man trycka flaskan hårdare mot, men den liksom bara glider undan... Ingen hit, tyvärr. Hade hoppats på en guldorgasm......och den fick jag visserligen, men av Herr Rabbit och inte av någon gammal deoflaska ;):cool:

Där ser man. Rabbit är alltid pålitlig och pliktrogen! :oops:
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
Woohoo nu har jag testat:D med olivolja.Riktigt skönt faktiskt.det är som att bli slickad fast ändå inte,väldigt svårt att förklara.Det finns olika storlekar på kulorna i deoflaskor oxå ju,testade en med en stor kula men de kändes absolut ingenting,men med en som hade liten kula vara det kanon!Rekomenderas verkligen!:D
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Woohoo nu har jag testat:D med olivolja.Riktigt skönt faktiskt.det är som att bli slickad fast ändå inte,väldigt svårt att förklara.Det finns olika storlekar på kulorna i deoflaskor oxå ju,testade en med en stor kula men de kändes absolut ingenting,men med en som hade liten kula vara det kanon!Rekomenderas verkligen!:D

Testade på pungen, men för oss killar kilar det nog inte på samma sätt! :D
Men jag skulle gärna sett på när du du rollar på! ;)

Men hur gör ni för att få ut/kulan?? Den är ju hal som fan av all deo! :oops:

(Det är värst va vi läser samma trådar idag, eller hur?!? ;))
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
Testade på pungen, men för oss killar kilar det nog inte på samma sätt! :D
Men jag skulle gärna sett på när du du rollar på! ;)

Men hur gör ni för att få ut/kulan?? Den är ju hal som fan av all deo! :oops:

(Det är värst va vi läser samma trådar idag, eller hur?!? ;))

hi hi ja de va värst;)
de tror jag nog du skulle vilja va hi hi;)

va de lite skönt iaf?

de finns deo som de går att skruva av toppen på.ställ sedan toppen med kulan i på en handuk,använd hörnan av handuken och tryck på kulan så ploppar den ut.
kram kram
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Woohoo nu har jag testat:D med olivolja.Riktigt skönt faktiskt.det är som att bli slickad fast ändå inte,väldigt svårt att förklara.Det finns olika storlekar på kulorna i deoflaskor oxå ju,testade en med en stor kula men de kändes absolut ingenting,men med en som hade liten kula vara det kanon!Rekomenderas verkligen!:D

Testade på pungen, men för oss killar kilar det nog inte på samma sätt! :D
Men jag skulle gärna sett på när du du rollar på! ;)

Men hur gör ni för att få ut/kulan?? Den är ju hal som fan av all deo! :oops:

(Det är värst va vi läser samma trådar idag, eller hur?!? ;))

Jag sticker in toppen på en vanlig kökskniv och ploppar ut kulan ;)

Apropå det där med att köra utan olja så ska jag absolut prova det, då blir det kanske inte lika halkigt ;)
 

placebo

Medlem
Kön
Man
läste om detta i någon tidning i förra veckan.
det skulle tydligen "vara det närmaste man kan komma oralsex på egen hand."
men nja, detta var då ingen hit.
det kändes nästan inte alls och absolut inte som att bli slickad.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag tror att någon på GLAMOURs redaktion är medlem här, för rådet fanns med i det senaste nr. (som jag fö köpte pga av medföljade mascara, tyckte en sån lätt var värd 39:)
 

placebo

Medlem
Kön
Man
jag tror att någon på GLAMOURs redaktion är medlem här, för rådet fanns med i det senaste nr. (som jag fö köpte pga av medföljade mascara, tyckte en sån lätt var värd 39:)

Ja, någon därifrån måste nästan vara medlem här. Undra vem det är? [^]
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag tror att någon på GLAMOURs redaktion är medlem här, för rådet fanns med i det senaste nr. (som jag fö köpte pga av medföljade mascara, tyckte en sån lätt var värd 39:)

Ja, någon därifrån måste nästan vara medlem här. Undra vem det är? [^]

mmm, jag är också nyfiken... lr har de bara snokat förbi & snott idéen rakt av?
 
Toppen