Rumskamrat

K

kekedk

Gäst
Jag var tvungen att ta mig upp till Stockholm för ett hastigt påkommet möte som var oplanerat. Det råkade sammanfalla med ett större evenemang så jag hade väldigt svårt att få tag på något hotellrum. Vart jag än ringde så var det fullbokat så jag började bli desperat då jag var tvungen att resa samma dag. Till sist vände jag mig till olika b&b och vandrarhem.
Plötsligt fick jag äntligen napp, det var ett vandrarhem på Södermalm, enda nackdelen var att jag var tvungen att dela rum med en annan person. Jag var tveksam men insåg att jag inte hade något annat val och bokade den sista platsen.
Resan gick bra även om det var mörkt och regnigt hela vägen. Hittade en plats att parkera bilen och började gå i riktningen gps:en pekade och straxt var jag framme. Det var ett ganska modernt ställe med kodlås. Efter en kort stunds orientering hittade jag rätt rumsdörr och knappade in koden. Låset klickade till och jag gick in.
Genast märkte jag att den andra gästen redan var där då det stod skor innanför dörren och en herrjacka hängde på en galge. Hm typiskt en gubbe, tänkte jag då jag hoppats på lite kvinnlig fägring.
Det lyste bakom toalettdörren och jag hörde duschen skvala samtidigt som någon hummade lite.
Jag hängde av mig och började rota i min väska efter mina toalettgrejor och sovbyxor. Plötsligt skramlade det till i toadörren och genom ångan steg det ut en herre i gissningsvis femtioårsåldern med en handduk runt höften. Han ryckte först till när han märkte att han inte var ensam längre. Oj! sa han och skrattade till, javisst ja, de sa att det kanske kunde komma fler boende sa han. Ja hej sa jag. Det var inte meningen att skrämmas sa jag och skrattade lite.
Ja så är det ju på vandrarhem sa han. Jag sneglade lite försiktigt åt hans håll och såg att det putade lite under handduken. Han har säkert dragit en handtralla i duschen tänkte jag. Han gick bort till sin säng och öppnade en öl. Jag såg att det låg några tomburkar i sophinken. Det här är bra sömnpiller sa han och skålade! Javisst det brukar funka, skål på dig svarade jag.
Jag tog mina grejor och gick in i badrummet. och tog en dusch och borstade tänderna.
När jag kom ut hade rumskompisen redan lagt sig och somnat. Han snarkade av ölen. Jag hoppade ner i min säng och låg och pillade med telefonen en stund, ställde alarmet till mötet.
Jag låg och försökte somna i snarkandet och trafikbruset utanför. Vred på huvudet och kollade åt ölgubbens håll när jag såg att hans täcke hade glidit åt sidan så man kunde se lite av det han hade mellan benen. Oj tänkte jag och kände hur det killade till lite av spänning i pungen.
Låg och kollade en stund och funderade på hur han kunde se ut där nere. Han snarkade på ganska tungt så jag tänkte att han är nog kanske inte så lättväckt, skulle man våga titta lite..? Till slut tog nyfikenheten överhand och jag smög upp ur min säng och gick över till hans sida.
Täcket låg så man såg busken och överdelen av hans slappa kuk. Jag sträckte mig försiktigt fram och lyfte täcket åt sidan så man kunde se alltihop.
Han hade en kortare kuk med rakad pung och en rätt lång förhud. Jag darrade lite av spänning och kände hur min kuk reagerade på situationen och vad jag såg. Jag tittade en stund innan jag kände att jag ville se lite mer av hur hans kuk såg ut så jag sträckte försiktigt och nervöst min hand och petade lite försiktigt med ett finger på den. Gubben reagerade inte utan snarkade på.
Då tog jag tag i den och klämde försiktigt längs skaftet och rullade förhuden mellan tummen och pekfingret. Den var varm och mjuk. Kände att den reagerade på min beröring så jag släppte ner den åt sidan och såg hur den sakta började växa.
Synen av detta gjorde att min kuk nu rest sig helt och guppade i takt med min puls.
Hans kuk började vrida sig upp mot magen och växte mer. Nu stod den upp i en båge mot hans navel, förhuden täckte hela ollat och hängde ned mot hans mage. Han snarkade likadant som innan så jag tog tag i den och började sakta runka den. Hans kuk var nog kanske 15 cm med fullt stånd.
Jag drog sakta ner hela hans förhud och ett lila olla blottade sig.
När jag släppte hans kuk så rullade skinnet tillbaka över ollat av sig självt ganska snabbt. Jag satt där och lekte fascinerat med den en bra stund så nu började han läcka lite försats. Jag tittade ner på min kuk och såg att jag redan av upphetsningen gjort en liten pöl på golvet av min egen försats. Det hängde en sträng och dinglade när min kuk pulserade av hjärtrytmen.
Jag blev lite nyfiken på att jämföra min mot hans så jag tog min kuk och satte den mittemot hans så våra ollon mötte varandras magar. Vi var ganska lika i längd fast hans var något längre. Jag flyttade på mig så att våra kukar möttes undersida mot undersida och runkade sakta båda två samtidigt. Hans kuk kändes så varm emot min.
Min längtan efter förhud gav mig en ide att försöka dock hans kuk med min. Jag satte dem olla mot olla igen och rullade upp hans förhud över sitt olla och sedan över mitt och vidare över mitt skaft.
Det var en varm känsla som omslöt min kuk och jag runkade hans kuk över min en stund och njöt över den sexiga synen. Jag släppte taget och lät dem vara sammankopplade och backade sakta ut ur hans förhud. Det var en overklig känsla när vi gled isär.
Jag runkade hans kuk igen och såg att hans pungkulor nu klättrat upp mot sidorna på hans kukskaft. Hans rakade pung var helt tom och ihopskrynklad. Jag runkade och masserade hans förhud när jag kände att den började rycka kraftigt.
Plötsligt sköt det ut stråle efter stråle genom förhuden och landade på hans mage. Det måste ha varit minst fjorton sprut innan det slutade komma. Detta blev för mycket för mig att se så jag reste mig upp och sprutade på hans mage också.
Nu kände jag mig ganska skamsen så jag lade tillbaka täcket över hans krympande kladdiga kuk och tassade in på toan för att pissa och torka av mig. Kuken stod fortfarande hård på mig så jag fick luta mig fram över toan och trycka ner kuken för att få pisset att hamna i toastolen och inte utanför.
Jag somnade utmattad och vaknade av att gubbens klocka ringde innan min. Han stängde av sitt larm och satte sig upp i sängen. Jag låtsades sova. Han fick slita bort täcket som torkat fast på hans mage. Oj sa han tyst det var längesedan jag hade sådana här drömmar sa han tyst för sig själv innan han gick in i duschen. Han gjorde sig i ordning och gav sig iväg innan jag vaknat. När han gått hoppade jag upp ur sängen med ett bultande stånd som jag tog hand om i duschen där jag sprutade hårt på duschväggen. Sedan bar det iväg till det inbokade mötet.
 
Toppen