Runk med åskådare....2

  • Thread starter Deleted member 26814
  • Startdatum
D

Deleted member 26814

Gäst
...Det var hett som tusan i bastun och där satt han och drog, ogenerat, i sin väldiga stake.
Själv var jag, efter badhusmatronans behandling, skönt avslappnad.
Han sneglade lite prövande på mig som om han väntade på att jag skulle bli förbannad och börja väsnas.
Isället hade situationen gjort mej kåt på nytt och jag kände hur det började pulsera i min kuk.
"Åhhh, detta är sååå skööönt", stönade han och jag såg hur hans kuk fortfarade växte.
Den var enorm.
Fick plötsligt en oerhörd lust att röra vid den bara liksom att få bekräftat att det jag såg, verkligen var sant.
"Får jag.....?sa jag med tjock röst och sträckte ut handen för att få nudda vid den största kuk jag någonsin sett.
Han lutade sig bakåt och slöt ögonen...."Du får gärna göra vad du vill", viskade han.
Jag tog tag om hans pulserande stånd. Nästan chockad av hur väldigt bra det kändes började jag sakta att föra handen upp och ner. Det växte en känsla inom mig som jag inte riktigt kände igen.
Jag och min förra flickvän hade minsann exprimenterat med dildos, både på henne och mig själv. Det hade varit underbart men detta var verklighet...
Fick en obetvinglig lust att suga och slicka denna väldiga kuk.
Just som jag skulle omsluta hans ollon med mina läppar, hörde vi röster utifrån duschrummet.
"Kom", sa han.

Det visade sig att han hade hyrt ett av de enskilda omklädningsrummen som finns i badhuset. Ett litet rum som vi hade alldeles för oss själva.
Vi skrattade lite åt oss själva då vi nästan dubbelvikta hade smitit förbi killarna i duschen och halvsprungit till hans lilla krypin. I hörnet stod en vilstol av rotting. Utan ett ord lade han sig i den. Han tog tag i sitt halvslaka stånd och väste: "Sug mig....snälla, sug mig!" Jag föll på knä brevid honom och började sakta att runka honom igen.
Jag fuktade mina läppar och började att kyssa hans väldiga ollon. Kyssarna övergick mer och mer till sug och tillslut lät jag hans kuk glida in i min mun.
Dildoövningarna med min ex-sambo gav till resultat att jag lärt mig att svälja kuken långt ner i halsen. Jag njöt av att känna hur dildon försvann ner i min mun.
Verkligheten lockade mig till att försöka svälja hans kuk också...
Sakta men säkert sög jag in hans kuk allt djupare i min mun.
Saliven rann som spermasträngar nerför det tjocka kukskaftet. Till slut lät jag hans kuk glida in i min mun till roten.
Han stönade högt då jag knullade honom med min mun. Så började han att jucka i samma takt som jag sög och slukade den pulserande jättekuken.
Hans andhämtning blev allt tyngre och jag kände hur det började rycka i hans underliv.
"Jag kommer.....åhhh...jag kommer", kved han fram.
Sekunden efter kände jag hur varm sperma forsade in i min mun.
Jag svalde och sög i mig allt jag kunde och det smakade underbart.
Sakta slaknade hans jättekuk. Han viskade släpigt" Jag skulle vilja ta dig under "specialbehandling" hemma hos mig.
Jag svarade honom inte utan bara log....förväntansfullt....
 
Toppen