Runka i skogen

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Någon som ska ut på en joggingrunda i södra delen av Sthlm någon gång snart? Vore onekligen spännande att möta upp och dra lite i kuken ihop med annan likasinnad... [}:)]

Ligger efter med både joggandet och runkandet. ;) Någon som är på gång och vill ha sällskap så hör av er så kanske det kan gå att få till något...
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Var längesedan nu som jag runkade i skogen. Men fasen vad upphetsande det är.

Jag och min kusin runkade ofta i skogen eller på någon äng när vi var 15-17 år. Han hade alltid så sjukt härliga porrtidningar som han fick tag på genom tidningsåtervinning som låg nära ett tidningstryckeri. Helt otroligt att de slängdes så bara, men detta var på 80 talet så lite annat tänk då kanske, haha. Tur för han o mig i alla fall.

Sen just det med porrtidningar och skogen är grymt upphetsande med, när man hittar porrtidningar undangömda någonstans i ett skjul eller liknande som ligger avsides. Då vet man ju att andra också varit och runkat just där. Hittade ett sånt ställe en gång för många årsedan när jag var ute på en skogspromenad. Blev ju superkåt direkt, och kuken åkte ju fram så klart. Tidningarna var inte så gamla så runkaktivitet hade ju förekommit där ganska nyligen. Sprutade i en av tidningarna, en härligt stor sats, och la tillbaka dem som jag hitta dem. Skulle vara så jäkla kul och se hans/deras min när de kom dit nästa gång och öppnade tidningen och det var sprutat i den, hihi
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Var längesedan nu som jag runkade i skogen. Men fasen vad upphetsande det är.

Jag och min kusin runkade ofta i skogen eller på någon äng när vi var 15-17 år. Han hade alltid så sjukt härliga porrtidningar som han fick tag på genom tidningsåtervinning som låg nära ett tidningstryckeri. Helt otroligt att de slängdes så bara, men detta var på 80 talet så lite annat tänk då kanske, haha. Tur för han o mig i alla fall.

Sen just det med porrtidningar och skogen är grymt upphetsande med, när man hittar porrtidningar undangömda någonstans i ett skjul eller liknande som ligger avsides. Då vet man ju att andra också varit och runkat just där. Hittade ett sånt ställe en gång för många årsedan när jag var ute på en skogspromenad. Blev ju superkåt direkt, och kuken åkte ju fram så klart. Tidningarna var inte så gamla så runkaktivitet hade ju förekommit där ganska nyligen. Sprutade i en av tidningarna, en härligt stor sats, och la tillbaka dem som jag hitta dem. Skulle vara så jäkla kul och se hans/deras min när de kom dit nästa gång och öppnade tidningen och det var sprutat i den, hihi

jag å en kompis hade en koja en bit ifrån där han bodde som var inredd med en gammal soffa som vi fick när han föräldrar bytt
där satt vi och runkade ganska ofta under sommarlovet.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hoki, det låter nice, kom ni ordentligt?
Jag hade för massor av år sedan en polare som jag hade kul med. Vi runkade och sög varandra.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
underbart att runka i skogen. va länge sen ja gjorde det. men när ja gör det så stoppar ja in en gren i baken och det är skönt.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Sitta vid en sjö, ha en ordentlig stake helt naken i naturen, kan inte bli bättre. Men jag säger ärligt, att ha några underbara kvinnobröst och en fitta, num. Eller en kille som håller om mina testiklar och suger mig, nice.
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Var längesedan nu som jag runkade i skogen. Men fasen vad upphetsande det är.

Jag och min kusin runkade ofta i skogen eller på någon äng när vi var 15-17 år. Han hade alltid så sjukt härliga porrtidningar som han fick tag på genom tidningsåtervinning som låg nära ett tidningstryckeri. Helt otroligt att de slängdes så bara, men detta var på 80 talet så lite annat tänk då kanske, haha. Tur för han o mig i alla fall.

Sen just det med porrtidningar och skogen är grymt upphetsande med, när man hittar porrtidningar undangömda någonstans i ett skjul eller liknande som ligger avsides. Då vet man ju att andra också varit och runkat just där. Hittade ett sånt ställe en gång för många årsedan när jag var ute på en skogspromenad. Blev ju superkåt direkt, och kuken åkte ju fram så klart. Tidningarna var inte så gamla så runkaktivitet hade ju förekommit där ganska nyligen. Sprutade i en av tidningarna, en härligt stor sats, och la tillbaka dem som jag hitta dem. Skulle vara så jäkla kul och se hans/deras min när de kom dit nästa gång och öppnade tidningen och det var sprutat i den, hihi
Skogsporr!!! :D :D
Det var tider det. Länge sen jag fyndade sånt, tyvärr verkar det en allt mer svunnen tid.
 

killen18sthlm

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
Hade sex i en skog en gång lite jobbigt tyckte jag för det fanns inget sätt att ligga ner utan att bli skitig
 

U.N.Owen

Medlem
Kön
Man
Härligt att läsa om skogsrunkare!
Själv älskar jag att runka i skogen. En personlig favorit är att klä av sig helt naken, gömma kläder och skor och sedan ge sig av på en liten "runkexpedition" en bra bit från omklädningsplatsen. Ju längre bort desto mer spännande. Jag går igång på tanken att inte snabbt kunna "rädda sig" utan att vara lite äventyrlig. Kommer det någon får man vara påhittig och gömma sig snabbt. Kommer det ingen så hittar man en bra plats där man ogenerat, frimodigt och rättframt kan runka loss i solskenet. Rejält bredbent med pungkulorna svängande och den solvarma kuken i ett kraftigt grepp med långa, grova tag och ett ordentligt sprut med säd överallt på mossan. Dock inträder alltid en kymig känsla när man sprutad, slak och färdig -men fortfarande naken- måste ta sig tillbaks till kläderna. Fast det är väl värt det. Vet inte hur jag skulle reagera om jag blev påkommen. Förhoppningsvis är vederbörande inte ovänligt inställd till att få en uppvisning och en sprutshow (eller kanske själv kräva en ordentlig avrunkning mot att inte anmäla) men det är ju inte alls säkert...
 
Toppen