Runka med hetro kompis kolla på porrfilm

Snubben1

Ny medlem
Kön
Man
Har någon av er erfarenhet av att kolla på porrfilm tillsammans med heterokompis. Vågar ni runka i samma rum med en kompis. När man gick i typ 6an och 7an hade man en öppen inställning till att visa snoppen för varandra och man mätte längden och så. Sen blev det lite skamligt har ni liknande erfarenhet? Kan ni öppet runka för varandra?
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Yeas. Hände för några år sen och jag skulle nog kunna tänka mig det igen. Fast med samma kille då.

Masturbation for Salvation
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Avslagen_cola

Yeas. Hände för några år sen och jag skulle nog kunna tänka mig det igen. Fast med samma kille då.

Masturbation for Salvation

Varför ska det vara med samma kille för?
Kan det inte vara med någon annan?
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Helst inte då jag kände mig trygg med denne kompis. Kanske hade gått med någon men det hade kännts fel helt och hållet till en början. Nu har jag iaf ett förflutet med denne killen.

Masturbation for Salvation
 

tummen47

Ny medlem
Kön
Man
Detta hände för några år sen o ja va hemma hos en kompis ja inte träffa så ofta p.g av att de va långt emellan där vi bodde,men ja hade åkt till honom. De ble några pilsner o nån p-rull. Då berättade han om den gången han knullat min fru, ja visste att dom hade knullat men inte omständigheterna men nu berätta han allt o bägge tände vi till rejält så vi började runka varandra,de va skönt att göra de men vi har aldrig gjort de igen.
 
G

Guest

Gäst
Jag har runkat med en hetro polare i typ förra veckan..as nice..hoppas vi gör om det
 
Toppen