Runka tillsammans, Dalarna

Status
Stängd för vidare inlägg.

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Nej, inte en enda rumpmas här.


Kanske inte där.

Några mil i landskapet till våren, så ska ni se att där finns en kåt och flörtigt lockande rumpa naken och leksugen där ute i naturen... Bara gå ur bilen, kika in emot den lilla nymfen bland träden, ta er mellan benen så åker mjukisarna gladeligen av, visa intresse och ta fram era styva kukar, närma er, så kommer rumpan svanka upp rövhålet och oblygt onaneras, pullas och töjas för er kåta beskådan medan ni runkar och njuter.
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
kraftig äldre man? kanske pensionär? skriv om det blir husbil/husvagn i sommar... finns campingplatser i dalarna där en kåt rumpa svansar runt nyfiket löpandes efter styv kuk, och spanar runkande gubbar i husvagn som skulle uppskatta villigt besök för naket sällskap.
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Näckar min lilla kropp diskret nu i vår, sommar, höst och söker spännande dogging efter E45 igenom dalarna... Någon äldre turist, trucker, campare eller bilist som vill sola och leka naket i skogen vid vägen, kanske bara att vi onanerar inför varann? Skriv till mig för idéer, önskemål, frågor och detaljer. Gillar att sola naken i mossan eller i någon varm glänta samtidigt som jag njuter av anala och våta lekar (gärna med kåt och runksugen publik), gillar som sagt äldre sällskap gärna 50+, en eller flera samtidigt. Är kinky och öppen för en del snuskiga önskemål, så våga fråga, våga önska... Så ses vi kåta, varma och nyfikna i solen, eller i din/er husbil!
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Någon 60+ man (en eller flera samtidigt) som vill stanna till efter E45 under midsommar för en svankande rumpa? Bara onanera medan min kåta anal pullas och fistas framför dig, eller så kanske du får trycka in kuken i min sommarkåta blommiga midsommarkrans för skönt rövknull! Skriv!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen