Runkade på stan

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
När jag var i 20 årsåldern, vaknade jag mitt i natten typ kl.03.00 och var så fruktansvärt kåt.
Jag bodde mitt inne i stan, klädde på mig ett par mjukisbyxor och en tröja. Gick ut på stan och klämde hela tiden på snoppen som var stenhård. Det var en liten stad i södra Sverige, så det var endast någon enstaka människa ute.
Tillslut kom jag till en affär som sålde sexiga underkläder. Jag tittade mig omkring, ingen i närheten. Då drog jag ned byxorna till knäna och började runka ordentligt och stelna medans jag tittade på de sexiga kläder a och skyltdockorna i fönstret. Efter ett tag sprutade jag en ordentlig sats på skyltfönstret. När jag skakat av de sista dropparna av sperman från kuken drog jag upp byxorna och begav mig hemåt igen. Jag hörde hur det fnittrades bakom mig, förmodligen några tjejer som stått gömda och tittat.
 
Har kuken ute väldigt ofta på mina dagliga promenader. Aldrig för att någon ska se, så mycket vett har jag att förstå att man aldrig ska tvinga på någon nakenhet. Men det är väldigt eggande att gå förbi folk så. Har även en väldigt stor bula när den är instoppad och den kan jag ju inte dölja och då blir det väldigt många blickar från båda könen i alla åldrar. Yngre mer fnittrar och viskar med varandra medans äldre mera nickar menande eller formar läpparna till något tyst uppskattande ord. Offentliga duschar och pissoarer är nästan omöjliga att gå på utan att det ska tas kontakt. Jobbigt ibland, trevligt ibland.
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
För ett antal år sen så brukade jag gå runt med kuken ute innanför en lång vinterjacka som jag hade.
Hade gjort ett hål i fickan så att jag kunde runka kuken den vägen.
Sen drog jag på en kondom på kuken, gick in i affärer där jag visste att det fanns mycket brudar.
Bästa var skobutiker, för där böjde dom sig framåt och visade upp sina goa rövar…
Då ställde jag mig så nära som möjligt och runkade tills jag sprutade i kondomen.. perfekt att kunna hålla blicken på röven samtidigt som man sprutar.. fick många härliga sprut genom den metoden :).
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har kuken ute väldigt ofta på mina dagliga promenader. Aldrig för att någon ska se, så mycket vett har jag att förstå att man aldrig ska tvinga på någon nakenhet. Men det är väldigt eggande att gå förbi folk så. Har även en väldigt stor bula när den är instoppad och den kan jag ju inte dölja och då blir det väldigt många blickar från båda könen i alla åldrar. Yngre mer fnittrar och viskar med varandra medans äldre mera nickar menande eller formar läpparna till något tyst uppskattande ord. Offentliga duschar och pissoarer är nästan omöjliga att gå på utan att det ska tas kontakt. Jobbigt ibland, trevligt ibland.
Kan du inte lägga upp en bild på din kuk i din presentation så vi får beskåda härligheten?
 

carrolover

Aktiv medlem
Kön
Man
Posterna i den här tråden har fått mig att komma ihåg en kompis som vid en del tillfällen under tonåren tog fram kuken och runkade av sig när han åkte cykel.
En kompis till mig brukade jucka sin rumpa mot sadeln så att den han fick spetsen i anus (han hade mjukisbyxor) – han låtsades alltid att han gjorde detta ”på skämt” men det är klart att han var kåt på det!
 

carrolover

Aktiv medlem
Kön
Man
För ett antal år sen så brukade jag gå runt med kuken ute innanför en lång vinterjacka som jag hade.
Hade gjort ett hål i fickan så att jag kunde runka kuken den vägen.
Sen drog jag på en kondom på kuken, gick in i affärer där jag visste att det fanns mycket brudar.
Bästa var skobutiker, för där böjde dom sig framåt och visade upp sina goa rövar…
Då ställde jag mig så nära som möjligt och runkade tills jag sprutade i kondomen.. perfekt att kunna hålla blicken på röven samtidigt som man sprutar.. fick många härliga sprut genom den metoden :).
Det här ska jag fan göra direkt. Tack för tipset!
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Har haft sexiga underkläder på mig och en plugg i mig när jag gick in i affären och handlade. Tänk om alla bara hade vetat :love:. Längtar till sommaren så man får leka lite ute
Jag älskar att göra det samma men skippar underkläderna och använder gärna en vibrerande plug som jag styr via mobilen. En metallring runt kuk och pung är också skönt. Då tänker jag det samma, de skulle bara veta.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Har aldrig gjort det själv på stan eller öppet offentligt.
Men i bilen ibland, har det hänt. Det var en tjej som introducerade mig till detta, då hon ofta onanerade när hon körde bil, mest för blev roligare sa hon. Efter det har jag provat lite, men ofta lite jobbigt, men ibland är det härligt.
Har dock offentlig sex, tex har en tjej runkat av mig på en parkbänk, i en taxi, på tåget och flera gånger i bilen. Någon gång på offentlig toalett också.
 
Toppen