Runket på nattbussen

brungata(ålder)

Ny medlem
Kön
Man
Såhär var det, jag hade varit på fest och var påväg hem, det var väligt sent, typ halv tre på natten och det var helt kolsvart utomhus. Det enda som lyste var bussens svaga lampor, och där satt jag, kanske någon kilometer hemifrån, ensam kvar på bussen. När den siste gick av tänkte jag om det skulle vara skönt (och kanske coolt) att spruta ner ett säte på bussen. Kåtheten växte och jag kände bulan växa under brallorna. Jag satt näst längst bak och sneglade lite fram på busschaufören. Han skulle inte märka någonting!

Nervös men full av kåthet drog jag långsamt av mig mina byxor och kalsonger, och min kuk hoppade fram varefter jag började runka den. Det kändes så upphetsande att sitta och runka här på bussen, det kändes farligt och oerhört häftigt för hela kroppen. Tystlåtet pressade jag fram en orgasm och sprutade ner hela ryggsätet framför mig. Det droppade även ner lite på golvet (och till min stora förargelse) lite på byxorna också. Men jag hade gjort det jag skulle, och jag kände mig stolt över att ha lagt en sådan fin varm sats sätet. Jag torkade kuken mot sätets tyg och drog sedan på mig byxor och kalsonger igen. När jag efter några minuter gick av bussen slängde jag en sista blick på mitt verk. "Haha, undras vad de på trafikledningen säger när de upptäcker det här!" tänkte jag roat.

Jag har inte gjort om det, men skulle nog gärna göra det om jag fick en sådan bra chans. :p
 

.mrking.

Ny medlem
Ålder
34
Kön
Man
Lite äckligt för de som ska sitta där sen kanske?
Jag vet att man inte tänker när man är full och kåt, men ändå!
 

Martin27

Ny medlem
Kön
Man
:D Har gjort en liknande grej fast på dagtid, när jag var 13-14år. Satte mig längst bak i bussen, och började runka. Oftast gjorde jag det inte om det fanns någon på bussen men om någon satt långt fram så blev jag bara mer upphetsad :) Undrar vad folk tänkte när de såg en sats på fönstergardinerna ...

Detta hände nog totalt 5-6 ggr. :)
 

handendaer

Ny medlem
Kön
Man
det har jag också gjort, typ när ja va 14 : ) satt längst bak i bussen, folk kanske 2-3 säten framför, jäkla upphetsande : ) kommer dock inte ihåg var jag la satsen...
 
G

Guest

Gäst
Jag blev avrunkad av en tjejkompis i en buss en gång, jag vet inte vad jag tänkte på men det var då inte sätet framför mig ;)

Minnet är extra spicy med för bussen var fylld med folk så det var minst fyra personer som såg på :D
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
det har jag också gjort, typ när ja va 14 : ) satt längst bak i bussen, folk kanske 2-3 säten framför, jäkla upphetsande : ) kommer dock inte ihåg var jag la satsen...

Gjorde och gör det fortfarande! Men lägger aldrig satsen där... Jag använder de mer som upphetsande "uppvärmning" på vägen hem innan ett runk. :p Men de är sjukt nice att sitta med kuke i hand och sakta och tyst dra på och av förhuden när de sitter folk 3-4 meter längre bort. Speciellt om man åker dagtid och folk man åker förbi, gångare och så, upptäcker än. För de liksom springer ju inte direkt i kapp bussen. Mmm deras miner är priceless. :D
 
Toppen