Runkställen i Stockholm

Prakash

Ny medlem
Kön
Man
Är det någon som vet runkställen i Stockholmsområdet man kan ta en runk med andra, kanske få lite hjälp, eller hjälpa till? Jag fattar att bastuklubbar, kärsön osv. är uppenbara platser. Tänker mer på rastplats, köpcentrum eller så där man kan få känna å runka lite??
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Fåfängan på söder vid slussen är ett bra ställe har jag hört
 

Prakash

Ny medlem
Kön
Man
Aha. För att mötas upp, hänga å runka? Det såg jag inget av när jag gick dit .. Men värt att kolla upp. Tack
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Nja, Fåfängan ligger inte vid Slussen utan på berget ovanför Danvikstullsbron på vägen ut mot Nacka.
En annan plats jag hört andra tala om är trappan ner fr Globentorget till P-huset vid Globen. Har aldrig sett ngn där men sett misstänkta spår när jag tagit den vägen till bilen i garaget.
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Nja, Fåfängan ligger inte vid Slussen utan på berget ovanför Danvikstullsbron på vägen ut mot Nacka.
En annan plats jag hört andra tala om är trappan ner fr Globentorget till P-huset vid Globen. Har aldrig sett ngn där men sett misstänkta spår när jag tagit den vägen till bilen i garaget.
jaja geografi är inte min starka sida men jag var iallafall i närheten av vad jag menade
 
Toppen