Runksugen men försiktig!!

bigbad

Ny medlem
Kön
Man
Hej ! Härligt att hitta detta härliga forum....fullt med männsikor som är likadana njutare av livets krydda som jag. Har läst lite inlägg....och letet efter lite hjälp. Sitter ofta och njuter framför datorn när jag har möjlighet = när jag är själv. Surfar och hittar bilder på härliga männsikor som knullar, suger, slickar och njuter, och gör det lätt att själv hänga med i fantasin. Då såg jag lite länkar till "Redtube" och hamnade på deras underbara startsida med småfönster av porrsnuttar.
Eftsrom jag är väldigt noga med att röja alla spår efter mitt surfande (så gott som det går i alla fall) så att ingen annan i familjen ska råka hitta något så är jag noga med att inte spara på datorn. Men jag är lite försiktig med att titta på porrfilm på internet....vad händer om man trycker och vill se...."hamnar den på datorn???"....blir det några spår??? i så fall var???
Vill gärna njuta och titta på rörligt men är väldigt rädd att det kan upptäckas av nästa surfare. Hur gör jag??? för att kunna titta säkert???
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hej ! Härligt att hitta detta härliga forum....fullt med männsikor som är likadana njutare av livets krydda som jag. Har läst lite inlägg....och letet efter lite hjälp. Sitter ofta och njuter framför datorn när jag har möjlighet = när jag är själv. Surfar och hittar bilder på härliga männsikor som knullar, suger, slickar och njuter, och gör det lätt att själv hänga med i fantasin. Då såg jag lite länkar till "Redtube" och hamnade på deras underbara startsida med småfönster av porrsnuttar.
Eftsrom jag är väldigt noga med att röja alla spår efter mitt surfande (så gott som det går i alla fall) så att ingen annan i familjen ska råka hitta något så är jag noga med att inte spara på datorn. Men jag är lite försiktig med att titta på porrfilm på internet....vad händer om man trycker och vill se...."hamnar den på datorn???"....blir det några spår??? i så fall var???
Vill gärna njuta och titta på rörligt men är väldigt rädd att det kan upptäckas av nästa surfare. Hur gör jag??? för att kunna titta säkert???

Jag är ingen dataexpert och det här är egentligen helt fel tråd att prata datasäkerhet i. Men kanske någon snäll moderator vill flytta tråden?

De "knep" jag har lärt mig är kanske inte så säkra, men i alla fall något!

- Ordna så att alla som har tillgång till datorn har egna inloggningsuppgifter.

Jag har IE webläsare och där kan man gå in i Verktygsmenyn > Internetalternativ. Under fliken "Allmänt" kan du klicka på "Ta bort cookies" och "Ta brot filer" och "Rensa tidigare". Under fliken "Innehåll" klickar du på "Komplettera automatiskt"> "Rensa formulär" och "Rensa lösenord".

Vill du vara säker på att inget finns lagrat så kollar du i fliken "Allmänt" >Inställningar>"Visa filer". Om det finns några filer lagrade markerar du dem och klickar på Arkivmenyn>Ta bort allt...

OBS! Har du en annan webläsare gäller inte detta. Lycka till:)
 
G

Guest

Gäst
Googla lite så hittar du nog flera alternativ! :)

Här är ett:
När du surfar på nätet så lagrar datorn en hel del information om exempelvis vilka sidor du har besökt.
Stealther 0.99 är ett program som du kan använda när du vill sopa igen alla spår efter ditt surfande, då det effektivt raderar kakor, historiefiler i webbläsaren och mycket annat.
På så sätt kan ingen se vad du har pysslat med på nätet. Programmet tar upp väldigt liten plats på hårddisken och är dessutom gratis att använda.

www.download.com/Stealther/300...

Från Allt om PC 2007-09-27

Sen beror det ju på hur datorkunniga de som ev. kollar vad du kollat på är.:oops:
Går ju att bara radera tidigare besökta sidor mm också!

http://www.download.com/Stealther/3000- ... ag=lst-0-1 skulle länken vara! :oops:

Om du har Mozilla Firefox, Ctrl + Shift + Delete öppnar en liten ruta som gör det möjligt att rensa ALLT minne av alla sidor du någonsin besökt.. på endast en sekund. Jag vet inte om detta fungerar på Internet Explorer, men jag rekommenderar absolut Firefox. :)

Bra ide C1337oris! :) Ännu bättre vore att installera Firefox eller Opera och "gömma" den genom att ta bort alla genvägar o.s.v. och använda nån av dem till "lustsurfning" ! :cool:

Beror som sagt på hur datakunniga "övervakarna" [}:)] är !!! :)

redtube.com är så kallad streaming video så det lagris inte på datorn. Ska räcka med att du tömmer listan på besökta adresser... runka på... porr är livet :oops:
 
Last edited by a moderator:

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
redtube.com är så kallad streaming video så det lagris inte på datorn. Ska räcka med att du tömmer listan på besökta adresser... runka på... porr är livet :oops:

där har du helt fel, redtube eller andra sådana sidor har ju indirekiv flashade filmer, så sidan vill ladda in filen i datorn,det är egentligen inte "streaming" i den bemärkelsen.
men filmen finns visst lagrad på datorn som flv oftast.
 
Toppen