Satisfyer Men Vibration vs Fleshlight Kissa Sins, Insatiable

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Har en Fleshlight original idag som jag tycker börjar bli lite tråkig och tänkte jag ska uppgradera till en Fleshlight Girls i form av Kissa Sins eller Stoya Destroya men så snubblade jag över Satisfyers version för män.

Någon som testat någon av dessa? Har sett någon recension som hävdar att Satisfyern är skönare än Fleshlight men det har varit recension i webshop.

https://www.joyland.se/produkt/Satisfyer-Satisfyer-Men-Vibration
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Satisfyern är ingen höjdare i jämförelse med Fleshlight och de "dyrare" leksakerna. Den är ok som första leksak, men i och med att du redan kört med Fleshlight så kommer du nog bli besviken. Kiiroo är ett bra tips, eller TEGAS produkter (inte engångs grejorna). Om du vill ha en runkmaskin rekommenderar jag fortfarande "The Handy" som jag både recenserat här och visat film på när jag använder. :)
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har både fleshligt och en satisfyer. Föredrar fleshligten. Men ett tillfälle, så hade jag runkat upp och på väg att föra in den. Då ringde telefonen, så jag var tvungen att ta. Lite senare, var det dags. Tog satisfyer för att få den hård. Upptäckte, hur skönt det är att varva. Det var helt underbart.
 
Toppen