Sex med mamma

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var åttaår flyttade pappa ihop med en kvinna mamma hade tyvärr avlidit.
Detta innebar att jag fick en styvmamma som var tjugosjuår äldre än mig och en styvsyster som var tvåår yngre än mig alltså sexår. Eva hette styvmamman Anna hette min styvsyster själv heter jag Johan.
I början kallade jag henne Eva men Anna sade alltid mamman så jag började med det också hade fått en ny mamma tyckte jag var bra.

Anna och jag sov i samma rum men inte i samma säng. Anna var en nattuggla sov inte så mycket på natten. Efter några år jag tror jag var tioår väcktes jag av Anna mitt i natten. Kom Johan skall du få se något intressant. Anna tog med mig mot föräldrarnas sovrum. Pappa och Eva hade sex Eva satte på pappa i en ritt. Efter ett tag rullade runt så pappa kom överst nå började Eva stöna varje gång pappa körde in sin kuk.
Pappa stönade till och sen kom de i en gemensam orgasm. Jag hade fått ett kraftigt stånd, Anna drog med mig till sin säng.

Jag blir alltid våt i trosan när jag ser dem därför sover jag utan. Anna hade på sig en lång T-shirt hon drog den över huvudet.
Att Anna hade börjat få bröst visste ja trots att hon bara var åttaår. Anna hade fått lite könshår också. Anna och jag började onanera tillsammans tog ett tag innan vi fick orgasm men vi tyckte det var roligt. Att vi skulle knulla som Anna sade kanske händer men vi måste bli äldre.

Det hände inte så mycket de närmaste åren när Anna började utvecklas till en ung kvinna visade hon inte sig lika mycket.
Att hon onanerade det hade jag märkt men på kvällen eller natten när hon trodde jag sov. Jag runkade nästan varje dag men i avskildhet, Anna och jag hade slutat onanera tillsammans. Jag hade fått sperma när jag var tolv och hade hade fått mens visste jag.

Så hände det pappa var med Anna på en hästtävling Anna var häst tokig.
Jag var fjortonår, Eva kom ut hade duschat jag smygtittade på henne hade ju sett henne naken med hon och pappa hade sex med detta var en annan sak. En fjortonåring som ser en naken kvinna kunde bara gå på ett sätt jag fick ett kraftigt stånd. Eva upptäckt mig sade lite argt står du och stirra på mamma. Inget mer hände den dagen, men efter någon månade hände det igen och nu hade jag fyllt femtonår.

Eva sade att du får sluta med det här har du inte sett tillräckligt. Eva fick en lite annorlunda blick lade sig naken på sängen kom hitt och titta då. Eva hade en rödhårig triangel över fittan hon särade på benen kan utbilda dig. Detta är du yttre blygdläpparna, detta är de inre detta är slidan och så anus.
Men min älskling är min klitoris den har drivit mig till många orgasmer, vet att Anna också får det av att smeka sin klitoris.

Nu hade jag ett så kraftigt stånd att det nästan gjorde ont. Ta av dig Johan visa mamma. Vilken fin penis du har den är längre än din pappas men inte lika grov.
Jag kan inte stå emot mamma vill suga din kuk. Eva kunde sina saker vi hamnade i en 69a att känna lukten och smaken av en kvinnas fitta även om det var den som jag kallade mamma, gjorde mig väldigt upphetsad. Efter några minuter stönade jag till och sprutade i Evas mun. Eva gurglade till men svalde allt.

Eva gled av mig och satte sig ovanpå på mig gled sin klitoris mot mitt blodfyllda ollon, trots att jag just kommit hade jag fortfarande stånd. Eva grenslade mig till slut och gled sakta ner. Om Evas mun var skön var detta något ännu underbare. Gillar du mammas fitta, att Eva använde ett sådan språk förvånad min men hörde väl till.
Den är underbar mamma aldrig känt något så skönt. Ingen av de jag varit med har klagat på den log Eva.

Eva började rida smekte sin klitoris och fick efter fem minuter sin första orgasm. Vi rullade runt så jag kom överst knulla din mamma var en duktig pojke. Eva smekte sina bröst jag kommer snart stönade jag kom bara fyll mammas fitta. Jag stönade till och sprutade mer än någon gång innan trots att jag hade kommit i Evas mun. När Eva kände att jag sprutade i henne kom hon också. Vi pustade ut och lade oss på sidan och började hångla, detta är inte klokt tänkte jag, min kuk är fortfarande inne i mamma och vi hånglar.

Efter ca tiominuter slutade vi, Eva var inte nöjd men mitt stånd hade försvunnit.
Mamma kan visa dig hur en kvinna onanerar. Eva stack in sina fingrar i slidan drog ut dem och slickade av sperman. Eva började smeka sin klitoris och kom efter bara några minuter. Gick snabbt sade jag har gjort sedan jag var åttaår, när jag var tonåring hade jag även sex med några vänninor så jag har erfarenhet.

Nu blev jag lite orolig tänkt om du blev gravid mamma. Tror inte det är inte rätt tid i månaden men imorgon skall jag ta ett dagen efter piller. Det har jag egentligen skaffat för Annas skull även om hon äter minipiller som hjälper mot hennes mens. Detta får var en hemlighet mellan dig och mig, det är en annan sak också. Jag var att du och Anna onanerade när ni var yngre, vet inte om det händer men om du och Anna kommer att ha sex tycker jag att hon inte skulle vara den första. Mamma och Pappa har avlidit Anna och jag hade sex men många år senare, Anna hade gått igenom en skilsmässa var lite berusad men som hon själv uttrycker det väldigt kåt det kanske jag skriver om en annan gång.
 
Last edited:
Toppen