Sexdrömmar i sömnen

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har alltid haft konstiga knasiga drömmar även i sömnen...

Har slutat analyser dem
Men ibland spårar de ur så mycket att jag minns dem långt efter jag vaknat



Häromnatten drömde jag att jag var på ett fik, i en stadsdel i min hemstad

Jag satt och tog en kaffe i godan ro när jag ser en ung kvinna i tunn sommarklänning "besudla" min smala sportsadel i läder (gammeldags smal cykelsadel)
Gnider sin snippa över den, drar sig över den, tvingar spetsen en bit in i sig
Gnyr och låter sadelns topp trycka längre bak, gissar mot sitt anus
Sen framåt igen
Ser hur min sadel mörknar av hennes fukt likaså hennes vita flicktrosor

Runt står några av hennes kompisar och ser på henne
Förvånade, skärrade, kåta
Någon filmar och har sin egen hand innanför sina trosor

Jag ställer mig framför flickan som onaner och frågar vad hon håller på med?

Hon svarar inte
Så jag ber hennes kompisar att bära henne till en bädd i närhet
Där de håller nere hennes ben och armar medan jag sliter av hennes våta trosor och ser hennes nakna inbjudande blöta fitta
Hon försöker ta sig loss men hennes väninnor håller henne hårt
Flickan som filmar fortsätter filma hela "övergreppet" medan hon är en av dem som håller den nu nakna tjejen

"vet inte om jag vill?" säger den nedhållna kvinnan
Jag "trycker" in hennes egna fittsåsblöt och söndriga trosorna i hennes mun
Börjar smaka på hennes blöta fitta
Hon kommer ganska snabbt och kommer flera gånger innan jag slutar

När jag reser mig från bädden så står en ett verkligt ex där och ger mig sitt visitkort
"Har saknat dig, dina kysser över min hud, ring mig!"

Jag vaknade där, förvirrad med ett praktfullt stånd...

Analysera den....
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag har alltid haft konstiga knasiga drömmar även i sömnen...

Har slutat analyser dem
Men ibland spårar de ur så mycket att jag minns dem långt efter jag vaknat



Häromnatten drömde jag att jag var på ett fik, i en stadsdel i min hemstad

Jag satt och tog en kaffe i godan ro när jag ser en ung kvinna i tunn sommarklänning "besudla" min smala sportsadel i läder (gammeldags smal cykelsadel)
Gnider sin snippa över den, drar sig över den, tvingar spetsen en bit in i sig
Gnyr och låter sadelns topp trycka längre bak, gissar mot sitt anus
Sen framåt igen
Ser hur min sadel mörknar av hennes fukt likaså hennes vita flicktrosor

Runt står några av hennes kompisar och ser på henne
Förvånade, skärrade, kåta
Någon filmar och har sin egen hand innanför sina trosor

Jag ställer mig framför flickan som onaner och frågar vad hon håller på med?

Hon svarar inte
Så jag ber hennes kompisar att bära henne till en bädd i närhet
Där de håller nere hennes ben och armar medan jag sliter av hennes våta trosor och ser hennes nakna inbjudande blöta fitta
Hon försöker ta sig loss men hennes väninnor håller henne hårt
Flickan som filmar fortsätter filma hela "övergreppet" medan hon är en av dem som håller den nu nakna tjejen

"vet inte om jag vill?" säger den nedhållna kvinnan
Jag "trycker" in hennes egna fittsåsblöt och söndriga trosorna i hennes mun
Börjar smaka på hennes blöta fitta
Hon kommer ganska snabbt och kommer flera gånger innan jag slutar

När jag reser mig från bädden så står en ett verkligt ex där och ger mig sitt visitkort
"Har saknat dig, dina kysser över min hud, ring mig!"

Jag vaknade där, förvirrad med ett praktfullt stånd...

Analysera den....
Riktigt häftig dröm, tack för att du delade med, är riktigt avundsjuk, jag vill också ha så detaljerade våta drömmar!
 
M

msextifem

Gäst
Det är bara få sexdrömmar som jag kommer ihåg så
Men drömmer ofta saker jag kommer ihåg senare
Knasigheter...

Samma här. Men det bästa med de sexdrömmar man kommer ihåg är ändå hur verkliga de känns. Jag minns tillfällen jag vaknat upp och kan minnas känslan i läppar och tunga efter att ha slickat någon i drömmen..Underbart!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Samma här. Men det bästa med de sexdrömmar man kommer ihåg är ändå hur verkliga de känns. Jag minns tillfällen jag vaknat upp och kan minnas känslan i läppar och tunga efter att ha slickat någon i drömmen..Underbart!

Visst är det nice
T o m smaken kommer man ihåg ...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Drömde att jag var ensam hemma med min "älskarinna" som jag var otrogen med

Hon var naken när min fru dök upp naken och kom på oss
Försökte smuggla med älskarinnan
Men det gick inte
För båda var min fru
En kvinna i två olika "varianter"

Det hela slutade med en trekant
Där älskarinnan och min fru hade det mysigt med varandra och jag turades om att knulla dem....

(jag var otrogen med min fru... Få ihop det)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Drömde att jag var ensam hemma med min "älskarinna" som jag var otrogen med

Hon var naken när min fru dök upp naken och kom på oss
Försökte smuggla med älskarinnan
Men det gick inte
För båda var min fru
En kvinna i två olika "varianter"

Det hela slutade med en trekant
Där älskarinnan och min fru hade det mysigt med varandra och jag turades om att knulla dem....

(jag var otrogen med min fru... Få ihop det)
Kanske läge för lek där ni låtsas vara otrogen..lite rollspel.. Lek i bilen..ute..nånstans dit ni har "smitit"
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Drömde i natt om min 60 åriga jobbarkompis, hon är förövrigt mitt runkobjekt för tillfället, vi sitter ute på en parkbänk under lunchen, helt plötsligt tar hon tag i min arm, och säger, tänk om vi båda hade varit singlar, vad skönt och mysigt vi skulle haft det. Sen vakna jag och satte på min fru istället.
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Nog har man haft sköna sex drömmar.. Men en glömmer man inte.. Jag var i 20 års åldern, hade då sällskap fint sexliv och hade särbo förhållande... Jag kommer ej ihåg vilket sammahang. Kanske vad det i föreningslivet.. En fin rar tjej hjälptes åt med en grej. Likväl som goa vänner.. Tänkte henne direkt sexuellt etc. Ej under kvällen heller.. Inte när jag skulle somna.. Men i drömmen så knullade jag henne mycket intensivt.. Vaknade var kåt som fan.. Kuken stod som ett spett, mitt i natten.. Var inget annat än att runka av sig... Satsen var enorm.. Men inte försvann kåtheten, utan kuken stod fortfarande.. Runkade igen.. Men inte var man lugn efter andra heller... Men tredje gjorde det.. Så man kunde lugnt somna om igen..
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Nog har man haft sköna sex drömmar.. Men en glömmer man inte.. Jag var i 20 års åldern, hade då sällskap fint sexliv och hade särbo förhållande... Jag kommer ej ihåg vilket sammahang. Kanske vad det i föreningslivet.. En fin rar tjej hjälptes åt med en grej. Likväl som goa vänner.. Tänkte henne direkt sexuellt etc. Ej under kvällen heller.. Inte när jag skulle somna.. Men i drömmen så knullade jag henne mycket intensivt.. Vaknade var kåt som fan.. Kuken stod som ett spett, mitt i natten.. Var inget annat än att runka av sig... Satsen var enorm.. Men inte försvann kåtheten, utan kuken stod fortfarande.. Runkade igen.. Men inte var man lugn efter andra heller... Men tredje gjorde det.. Så man kunde lugnt somna om igen..
I den åldern runkades både 2, 3 å flera ggr på rad. Inte lika ofta man kör tre på rad nu..
 
Toppen