Sexleksaker är farliga - Blåmärken på ryggen!!

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Sexleksaker är farliga.

I går fick jag en leverans från Lastbryggan med en kul sak som jag tänk ha till lite kul med min älskade.

Redan när paketet kom och jag kollade innehållet blev jag kåt och gick sedan hela dagen och väntade på att det skulle bli ett tillfälle.

Så efter middagen på landet (satt på altanen ensamma hemma) började vi kela lite och snart gick det över i ett förspel.

Jag lyfte upp henne på bordet, satten henne på kanten, smekte av trosorna och drog undan kjolen.

Sedan satte jag mig till rätta och låt min tunga leka lite med hennes intimare delar och när jag kände att hon var på gång ordentligt smög jag fram den nya leksaken ur fickan. Redan innan hade hon lagt benen om min nacke och jag hann bara sticka in den en centimeter och pressa den uppåt innan hon kom våldsamt. Benen ryckte och sparkade mej på ryggen, där av mina blåmärken.

Efter en stunds vila gick vi in i sovrummet och fortsatte sköna lekar...

Hon var mycket nöjd med mitt inköp och i morse lekte vi lite mer, denna gång lite mer stillsamt, med den igen.

Nöjd kund...Challe med älskling :cool:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Den var cool, o lite rolig... ;) Ta det försiktigt i sexträsket, våldsporren breder ut sig... :D:cool:
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hade de varit i USA så hade du säkert kunna skicka in en stämmning och tjäna några mille :D

Kanske får passa på att köra en repris med lokalt inköpta leksaker nästa gång man är i staterna då :D. Tack för tipset.

/Ch
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Om jag fick sånna blånärken skulle jag bli glad:D (inte blåmärkena i sig utan anledningen till dem:p)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Sexleksaker är farliga.

I går fick jag en leverans från Lastbryggan med en kul sak som jag tänk ha till lite kul med min älskade.

:cool:

En kompis här på sajten, frågade vad det var för pryl jag köpt. Han kunde inte hitta den på Lastbryggan. Så jag kollade och gissa vad?
[blue]
Slutsåld[/size=3][/blue]

Gavar åt er härmapor, berätta om ni haft lika skönt!!!

Challe
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
En kompis här på sajten, frågade vad det var för pryl jag köpt. Han kunde inte hitta den på Lastbryggan. Så jag kollade och gissa vad?
[blue]
Slutsåld[/size=3][/blue]

Gavar åt er härmapor, berätta om ni haft lika skönt!!!

Challe[/quote]

Får man fråga vad det var för något? *nyfiken*
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
En kompis här på sajten, frågade vad det var för pryl jag köpt. Han kunde inte hitta den på Lastbryggan. Så jag kollade och gissa vad?
[blue]
Slutsåld[/size=3][/blue]

Gavar åt er härmapor, berätta om ni haft lika skönt!!!

Challe


Får man fråga vad det var för något? *nyfiken*[/quote]

En liten multivibrator
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
En liten multivibrator[/quote]



:D Det känns frestande att köpa en, och leta upp någon gammal vän som man vill ge en spark i baken.

Lite hämndsex kanske är skönt:D
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
En liten multivibrator



:D Det känns frestande att köpa en, och leta upp någon gammal vän som man vill ge en spark i baken.

Lite hämndsex kanske är skönt:D[/quote]

Den är inte alls fel att använda tillsammans med nya vänner heller...
 
Toppen