Sexleksaksrecensioner

Blade

Ny medlem
Kön
Man
Tja!
Här tänkte jag väl att vi kan ta upp ämnet sexleksaker. Då som en recension... Tex vad hette den, vars köpte du den, var den bra m.m. Så vilka sexleksaker har du prövat?:)

Själv så är jag lite intresserad av en uppblåsbar buttplug, nån som prövat en sån?
 

handy

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Straggler

Vi funderar också på en uppblåsbar buttplug. Varför var det ingen höjdare? Var köpte ni den? Vilken modell?

Kommer inte ihåg var vi köpte den, fungerade inget bra då "skinnet" omkring den strulade och jäklades när den skulle in, när man blåste upp det var det ingen höjdare, prova en vanlig i rätt storlek, det är skönare

Handy
 

tjugofyra

Ny medlem
Kön
Man
jag provade den rosa vibratorn från lastbryggan. har köpt från dom förrut men den här gången blev jag riktigt besviken. Den är konstruerad som en sele som man sätter runt magen ohc för in "snoppen" i fittan och låter kaninöronen vibrera mot klitoris. 1. öronen når inte dit 2. det vibrerar inget i dom. urusel med andra ord. däremot har jag köpt andra stavar bland annat en vanlig slät från lastbryggan. och det har gått smidigt o bra och produkterna höll vad dom lovat.
 

vattuman

Medlem
Kön
Man
Faaan va kul....Ursäkta mig "tjugofyra", men e de bara jag som tyckte de va roligt ???
""...låter kaninöronen vibrera mot klitoris. 1. öronen når inte dit 2. det vibrerar inget i dom....""
**loRl**
Kram på dig :D
 
Toppen