SizeGain Pills

newbadboy

Medlem
Kön
Man
Är det någon som vet om Size Gain Pills funkar? De verkar väldigt övertygande med sina garantier, inkl. pengarna tillbaka, och dessutom har jag läst runt lite på nätet och det verkar finnas folk som går i god för dem, därbland en fjortistjej på ett forum som säger att hennes kille ökade i storlek. Nu är jag ju högst medveten om alla bluff som finns därute, men är det nån här som har testat denna produkt?
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Om det fanns seriösa piller som verkligen fungerade till att göra kuken större så skulle de garanterat inte säljas via dubiösa websiter. Här i Sverige skulle de säljas på Apoteket.
Apoteket säljer inga sådana piller - gissa varför...
 

newbadboy

Medlem
Kön
Man
tja, apoteket säljer inte silikontuttar heller, så man vet aldrig.. vad jag menar är att vissa grejer hör inte till apotekets affärsidé, därbland kukförlängning...hur bisarrt vore det? ;)
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
Silikontuttar är ingen medicin och det går ju för övrigt inte att använda på sig själv.
Ett piller som gör pitten större skulle säkert säljas på apoteket om pillret fungerade.
Det som förhindrar en försäljning på apoteket är att tillverkaren/distributören av sagda förstoringspiller nog är pinsamt medveten om att pillret inte skulle klara av dom tester som krävs för att det skulle säljas på apoteket.
Så det där kan nog räknas som en mirakelmedicin, lika effektiv som att äta Ipren för att få större kuk.
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Är det någon som vet om Size Gain Pills funkar? De verkar väldigt övertygande med sina garantier, inkl. pengarna tillbaka, och dessutom har jag läst runt lite på nätet och det verkar finnas folk som går i god för dem, därbland en fjortistjej på ett forum som säger att hennes kille ökade i storlek. Nu är jag ju högst medveten om alla bluff som finns därute, men är det nån här som har testat denna produkt?

Jag svarar på din första fråga:
Nej, de funkar inte, det kan jag säga i egenskap av min proffesion. Allt med garantier och "pengarna tillbaka" och folk på nätet som går i god för dem är bara lurendrejeri - särskilt när det kommer från en fjortis på ett forum.
Känn dig lurad!
 
Toppen