Skön avsugning på Manhattan

Transfer

Medlem
Kön
Man
Följande sköna händelse var jag med om på porrbion Manhattan för ett tag sedan. Jag betraktar mig som en heterokille som är nylonfetishist. Älskar att ha på mig tunna nylonstrumpbyxor under mina vanliga kläder i vardagen. Tycker om känslan när nylonet omsluter min kuk och mina ben, känns lite förbjudet också. Värmer förvånansvärt bra på vintern också.

Bor en timmas tågresa från Stockholm och skulle göra lite ärenden där en lördag förmiddag. Hade ett besök på Manhattan i bakhuvudet och tog därför på migett par tunna, hudfärgade stay-ups och ovanpå det ett par tunna, blanka och hudfärgade nylonstrumpbyxor, inga kalsonger och sedan mina jeans. Redan där började jag hårdna rejält.

Tog tåget till Stockholm och gjorde mina ärenden. Åt lunch och sköljde ner med ett par öl. Tåget tillbaka skulle gå om några timmar och jag hade en del tid att "slå ihjäl". Tanken på att gå till Manhattan för en skön stund växte sig starkare och starkare. Sagt och gjort, lämnade restaurangen med kurs mot Hantverkaragatan (där Manhattan ligger). Alltid lite pirrigt, nervöst och förväntansfyllt när man är på väg dit. Redan nu så var kuken stenhård och jag kände försatsen blöta ner mina strumpbyxor. Såg mig lite nervöst om innan jag öppnade dörren till Manhatan och betalade. Låste in mina kläder i ett klädskåp och gick in i den mörka lokalen.

Så fantastiskt uppkåtande att gå in i den mörka lokalen och se all skön porrfilm som visas på alla skärmar och höra stönen från filmerna. Gick runt i lokalen med alla dess rum och bås. Ingen synlig action men några sexiga transor och några andra snubbar var där. Satte mig på lite olika ställen i rummen och kåtade upp mig framför porrfilmerna. Strumpbyxorna var nu alldeles blöta av försats och kuken redo att explodera. Efter kanske en knapp timme i lokalen så ställde jag mig vid den bakre ståbänken/sugbänken (den direkt till vänster när man kommer in).

Nästan genast så började personen under bänken smeka min bula utanpå byxorna. Skönt och upphetsande! Tog inte lång tid innan bältet och mina knappar i byxorna började knäppas upp. Tänk så fantastiskt, man står kåt som fan och kollar porrfilm och någon anonym person vill tillfredställa en utan några som helst motkrav. Man kan fokusera helt på sin egen njutning.

Personen drog ner mina byxor och smekte och klämde min försatsblöta kuk genom mina strumpbyxor. Så skönt! Hen drog ner mina strumpbyxor lite så kuk och pung blottades och fortsatte att smeka kuken och min pung. Hen tog min pulserande kuk i munnen och sög mig sakta, varmt och blött. Precis som jag gillar! Tycker inte om när någon "stressuger" eller "stressrunkar" mig direkt. Jag motjuckade i samma sköna tempo och njöt av behandlingen. Ställde mig lite mer bredbent så hen kunde smeka min pung och mellangård ordentligt. Hen var genast med på noterna och började trycka ett par fingrar mot min analöppning. Älskar anal stimulans och jag "släppte in" hens fingrar i mig. Där stod jag med kuken i en okänds mun långsamt juckandes och med två (antar jag) fingrar som sakta tryktes in och ut i min anal i samma takt som jag juckade. Helt oemotståndligt, det gick inte att hålla sig längre. Känner orgasmen komma, börjar med att analöppningen krampar skönt och kuken blir hård som ett stålspett. Jag stönar högt och skjuter spermastråle efter spermastråle i avsugarens mun. Jag hör ett litet hostande och gurglande underifrån bänken och förstår att avsugaren får kämpa med min stora sats. Nästan så det svartnar framför ögonen och benen viker sig, så skönt är det. Tur att man kan "hänga" lite på sugbänken.

Hen slickade och sög mig genom hela orgasmen. Blir lätt lite öm när jag precis har sprutat men tycker det är skönt med eftersuget och att man inte slutar direkt efter orgasmen. Stod där flera minuter medan hen sög och slickade i sig varenda droppe. Så skönt att slakna i en blöt och varm mun. Kände mig nöjd och drog upp mina strumpbyxor och byxor och gick från Manhattan med ett stort leende. Satte mig på tåget hem totalt avslappnad och tömd. Fick ordentligt stånd på tåget hem med tanke jag varit med om. Blev ett skönt strumpbyxrunk hemma sen. Detta var varken mitt första eller sista besök på denna dekadenta inrättning. Har säkert sprutat decilitervis därinne genom åren...
 
Toppen