Skickade meddelanden

Janne K

Medlem
Kön
Man
Varför sparas inte skickade meddelanden på samma sätt som mottagna?

Det kanske bara är jag som kommit hem sent efter en fest och loggat in på ona för att kolla runt lite och skickat iväg ett par meddelanden precis innan man somnar. Nästa dag läser man korta svar som "Ja, jag håller med" eller "ja, det skulle vara skönt" Fan, det är ju som Jeopardy när man har svaren och man glömt frågan! ;););)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Varför sparas inte skickade meddelanden på samma sätt som mottagna?

Det kanske bara är jag som kommit hem sent efter en fest och loggat in på ona för att kolla runt lite och skickat iväg ett par meddelanden precis innan man somnar. Nästa dag läser man korta svar som "Ja, jag håller med" eller "ja, det skulle vara skönt" Fan, det är ju som Jeopardy när man har svaren och man glömt frågan! ;););)


:D:D:D


En "skickatkorg" har stått högst upp på min önskelista sedan jag blev medlem här, någon gång 1800-kallt:cool:

Mitt recept är att uppfostra vännerna så att de har vett att använda ctrl+c och ctrl+v när de svarar[}:)];)

Det är ju omöjligt att komma ihåg annars...

Ett annat alternativ är ju att föra samtalen ute på forum;):):love::love::love:
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Varför sparas inte skickade meddelanden på samma sätt som mottagna?

Det kanske bara är jag som kommit hem sent efter en fest och loggat in på ona för att kolla runt lite och skickat iväg ett par meddelanden precis innan man somnar. Nästa dag läser man korta svar som "Ja, jag håller med" eller "ja, det skulle vara skönt" Fan, det är ju som Jeopardy när man har svaren och man glömt frågan! ;););)


:D:D:D


En "skickatkorg" har stått högst upp på min önskelista sedan jag blev medlem här, någon gång 1800-kallt:cool:

Mitt recept är att uppfostra vännerna så att de har vett att använda ctrl+c och ctrl+v när de svarar[}:)];)

Det är ju omöjligt att komma ihåg annars...

Ett annat alternativ är ju att föra samtalen ute på forum;):):love::love::love:

Ctrl+C och Crt+V borde vara datavärldens gyllene verktyg. Alla ska inpräntas att använda dem.

Nu kastar jag tyvärr lite sten i glashus och lovar att bättra mig.

P.S. Tänk bara på att om man använder en offentlig dator så sparas kopieringen tills dess att något nytt kopierats. Bara för nästa person att ta Ctrl+V och vips kan det mest hemliga bli allmänt känt. D.S.
 

Oriah

Medlem
Kön
Kvinna
Det skulle också vara trevligt med en funktion som gör att man kan radera alla eller flera meddelanden på samma gång utan att vara tvingas öppna varje meddelande enskilt och sedan radera det :)
 
Toppen