Skogsfantasi

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
Det är mild, gul och tidig höst.
Jag är ute på en ensam skogspromenad och ställer mig bakom ett träd och kissar. När jag är nästan färdig ser jag att en kvinna står gömd en bit bort och tittar på mig. Jag låter bli att stoppa tillbaka kuken och låter den istället droppa av lite extra länge. I ögonvrån ser jag att kvinnan är kvar och tittar intensivt på mig och min kuk börjar hastigt svälla och bli tung. Jag vänder ryggen mot trädet, lutar mig mot det och börjar sakta runka. Försiktigt för jag vill inte komma än.

Genom mina halvslutna ögon ser jag att kvinnan nu sitter på huk, med joggingbyxorna nedhasade till knäna. Jag ser att hon smeker sig själv långsamt och försiktigt samtidigt som hon ser intensivt på min kuk och den långsamt runkande högerhanden.

Snart kan jag inte längre hindra orgasmen utan måste sluta tvärt för att inte spruta. Jag står kvar med kuken i vädret, andas in skogsdoften och sneglar försiktigt för att se om hon är kvar. Hon är där och har blivit modigare av sin kåthet.

Hon har börjat smeka sig hastigare och jag kan se att hennes vänstra hand nyper om höger bröstvårta under den svettiga träningströjan så jag öppnar ögonen och ser öppet på henne, nickar långsamt och ler. Hon ler och nickar bekräftade tillbaka. Hon flyttar sig ut från gömslet så att vi ser varandra ordentligt.

Jag vänder mig mot henne och går ner på knä, min vänstra hand håller jag kupad om min sammandragna pung, höger hand stilla, stilla (får inte spruta än!) i ett fast grepp om kuken. Den är nu nära bristningsgränsen och ollonet är mörklila med en glänsande droppe på toppen.

Vi sitter så en stund. Stilla, och bara njuter av att se varandras kåthet. Med tre meter emellan oss, ansikte mot ansikte, hon på huk och jag på knä börjar vi återigen smeka oss själva. Jag måste flera gånger stanna upp och bara njuta av åsynen av hennes nu drypande våta fitta för att detta underbara inte ska ta slut med en gång.

Efter ett par minuter börjar en påtaglig rodnad sprida sig över hennes hals och ner under tröjan. Hon spänner låren och börjar beslutsamt knulla sig själv med två fingrar samtidigt som den andra handen täcker munnen så att det intensiva gnyendet bara precis når mina öron.

- Kom med mig, snälla! Det går för mig när som helst nu. säger hon med tjock röst innan hon snabbt täcker munnen igen.
Jag lutar mig lätt bakåt och runkar kuken med långa och snabba drag samtidigt som vi ser varandra i ögonen. Hon ser intensivt tillbaka i mina och vi kommer hårt tillsammans. Min säd pumpar ut över de gula nedfallna löven och framkallar ett lätt prasslande läte när den landar. Doften av sperma och kön smälter väl samman med skogens egen.

Vi sitter en stund och bara ser på varandra innan vi reser oss, rättar till kläderna och går åt varsitt håll.
 
Toppen